حضور ایرانیان در انتخابات اقدامی الهام بخش در منطقه است

jabersafarkhaniمدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول گفت: حضور ايرانیان در عرصه انتخابات با اين شرايط حساس كه منطقه خاورميانه نا امن است، اقدامی الهام بخش بوده و مردم در آن يك مدل سياسي موفق و مبتني بر حس وطن دوستي و اتحاد را به دنيا نشان مي دهند.

جابر صفر خانی در گفتگو با زرین نامه با اشاره به حضور حماسی مردم ایران در انتخابات های مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: امروز قدرت سياسي، قدرت تعيين كننده اي است چرا که ديگر دوره لشكركشي و جنگ گذشته و از هم گسيختگي سياسي مي تواند كشورها را تضعيف کند.

وی اظهار کرد: انتخابات پرشور مي تواند به منزله پدافندي مهم، تعيين كننده و ضامن حفظ ارزش ها و امنيت عمومي كشور باشد. از سوی دیگر قدرت سياسي با مشاركت مردم به وجود مي آيد و اگر آحاد مردم حضور گسترده در عرصه هاي اجتماعي و سياسي به خصوص انتخابات داشته باشند، دشمن نمي تواند کشور را دچار تفرقه کند.

صفرخانی با بیان اینکه مردم ايران خواهان مردم سالاري ديني بر اساس ارزش هاي الهي و انساني هستند، تصریح کرد: زيباترين لوح و برگ زرين انتخاب ما جمهوري اسلامي توسط مردم بود كه قويترين پيام را به مردم جهان داد و به همين اساس است که آزادي خواهان جهان، جمهوری اسلامی ايران را به عنوان الگو براي خود انتخاب مي كنند.

وی اذعان داشت: وظيفه اصلي ما به عنوان يك ايراني حفظ اين امانت و ارزش الهي است تا بار ديگر با حضور پرشور در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شوراي اسلامي در يك تصميم گيري عمومي، خودمان منتخبين مردم را به نهادهاي قانوني و مردمي معرفي کنیم.

این مدرس دانشگاه سعادتمندي جوامع را در گرو احساس مسوليت عمومي و اقدامي همگاني دانست و تاکید کرد: حضور ملت سرافراز پاي صندوق هاي رأي به پيشبرد آرمان ها و استمرار حكومت و ايستادن برابر زياده خواهي هاي دشمنان نقش به سزايي دارد.

صفرخانی ابراز داشت: جمهوری اسلامی ايران از نظر مشاركت مردم در عرصه هاي اجتماعي و فرهنگي و سياسي يكي از دموكراتيك ترين كشورهاي جهان است که برگزاری هر انتخابات آن، خبرنگاران رسانه های مختلف و علاقمندان زيادي را از خارج كشور، جلب كرده است.

مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول در پایان بیان اینکه مردم ایران در 7 اسفند برگ زرینی به دفتر افتخارات جمهوری اسلامی ايران می افزایند، خاطر نشان کرد: حس خدا خواهی و ايران دوستي باعث مي شود مردم ایران با شور فراوان در همه عرصه ها به ميدان بیایند و این همان حسی است كه در ٨ سال دفاع مقدس پير و جوان، زن و مرد را به جبهه های حق عليه باطل فرستاد تا از مرز و بوم دفاع کنند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه