تاکید شهدا بر سه اصل ولایتمداری، الگوی رفتاری و استکبارستیزی

مسئول حوزه تبلیغات لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه وصیتنامه‎های شهدا روح تعهد را در جامعه می‎دمد، گفت: در وصیت‎نامه شهدا سه شاخصه ولایتمداری، الگوی رفتاری و استکبارستیزی تاکید شده است.

به گزارش زرین نامه؛ حجت‎الاسلام عبدالنبی داوری ظهر امروز در یادواره شهدای دانش‎آموز شهرستان گرگان که در هنرستان شهید نصیری برگزار شد، اظهار کرد: خانواده‎های شهدا چشم و چراغ ملت هستند که باید قدردان آنها باشیم، چراکه آنها فرزندانی تحویل جامعه دادند که در راه دفاع از ارزش‎های اسلامی پیشتازی کردند.

وی با اشاره به اینکه باید در مسیر بیداری اسلامی و بیداری انسانی حرکت کنیم، تصریح کرد: اگر فرامین امام و رهبری را آویزه گوش نکنیم باید با لگد دشمن بیدار شویم.

عوامل نفوذی در فضای مجازی برای توقف کاروان راهیان نور فعال ‎شده است

مسئول حوزه تبلیغات لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه شهادت هنر مردان خداست، افزود: خدا برای انسان امتیازاتی قائل شده است، انسان در مسیر اکتساب می‎تواند به بهترین امتیازات دست یابد، اگر انگیزه‎ها با هنر آمیخته نباشد، ماندنی نیست و در برابر اتفاقات طبیعی و غیرطبیعی، فکری و سیاسی به تاریخ سپرده می‎شود.

داوری با اشاره به اینکه دشمن برای جلوگیری از گسترش هنر شهادت‎طلبی با ابزار سخت و نرم وارد شد، خاطرنشان کرد: آنجایی که دشمن با فولاد و هواپیما، ماهواره و شبیخون فرهنگی علیه انقلاب اسلامی به مبارزه برخاست، نتوانست به خواسته‎هایش برسد.

وی تاکید کرد: همه شاخصه‎های تهاجم فرهنگی این است که ما دارای بسیج دانش‎آموزی، شهید دانش‎آموز و معلم بسیجی نباشیم، در این ایام که اعزام کاروان‎های راهیان نور را در سراسر کشور داریم، عوامل نفوذی در فضای مجازی فعال می‎شود.

زائران در کربلای ایران با شهدا پیمان اعتقادی می‎بندند

مسئول حوزه تبلیغات لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس گفت: دانش‎آموزان و دانشجویانی که دیروز در خاکریز جبهه به شهادت رسیدند، اکنون محل شهادت‎شان مکانی برای خواندن قرائت زیارت عاشورای نسل جوان شده است، دشمن از این تفکر می‎ترسد و از این فرهنگ هراسان است، شیعه و سنی حتی اقلیت‎های مذهبی با غروب شلمچه زندگی می‎کنند.

داوری با اشاره به اینکه زائران در کربلای ایران با شهدا پیمان اعتقادی می‎بندند، افزود: شهادت چیزی است که تصمیم و اراده دشمن را عوض می‎کند، در معادلات سیاسی دیدیم که مقام معظم رهبری سال 1394 را به عنوان «همدلی و همزبانی دولت و ملت» نامگذاری کردند و در عید 22 بهمن و عید هفت اسفند از ملت فهیم ایران از این مشارکت حداکثری قدردانی کردند.

وی با اشاره به اینکه خانواده‎های شهدا داغ دل دشمنان را تازه می‎کنند، گفت: انقلاب اسلامی با هنر شهادت توانست در برابر استکبار با عزت و اقتدار بایستد، ایران با دنیای استکباری جنگید و هم مظلومیت و هم قدرت خود را نشان داد و به مرحله خودکفایی رسید، اینها نشأت گرفته از تفکر بسیجی بوده و خروجی آن دانش‎آموز مسجدی و گردان عاشورایی است.

داوری با اشاره به اینکه هفت اسفند تداوم اندیشه‎های امام راحل بوده است، بیان داشت: ما برای انقلاب جهانی فکر می‎کنیم که بیداری اسلامی را سبب می‎شود و این مهم باعث شده تا جوانان اروپا منتظر پیام سوم مقام معظم رهبری باشند./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه