بستر بیداری اسلامی وابسته به انقلاب جهانی است

مسئول تبلیغات لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس گفت: ما به انقلاب جهانی فکر می کنیم که بستر بیداری اسلامی وابسته به همین تفکر است.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی داوری، مسئول تبلیغات لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس، امروز(18 اسفند) در یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان گرگان گفت: انسان تنوع طلب و علاقمند به امتیازاتی است که خداوند متعال امتیازات بسیار فراوانی در اختیار انسانها گذاشته است، انسان در مسیر اکتساب می تواند به بهترین امتیازات دسترسی پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه شهادت هنر مردان خدا است، افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری اگر انگیزه ها آمیخته با هنر نباشد هیچ گاه ماندنی نیست.

حجت الاسلام داوری اظهارداشت: با توجه به اینکه امروز دشمن برای جلوگیری از گسترش این هنر با ابزارهای سخت و نرم افزاری وارد میدان شد اما هیچ گاه موفق نمی شود و به خواسته های خود نمی رسد.

وی تصریح کرد: همه شاخصه های تهاجم فرهنگی بر این اساس است تا جامعه از وجود بسیج دانش آموزی، شهید دانش آموزی و معلم بسیجی برخوردار نباشد.

مسئول تبلیغات لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس گفت: امروز دانش آموزان اهل تسنن و اهل تشیع در کنار یکدیگر در سنگر شهدا مشغول عبادت می شوند و زیارت عاشورا را قرائت می کنند که این موضوع برای دشمن مورد توجه است.

وی افزود: در دوران 8 سال جنگ تحمیلی ایران با دنیای استکبار مبارزه کرد که در کنار این جنگ هم مظلومیت و هم قدرت خود را ثابت کرد و هم به خودکفایی رسید که همه اینها نشان از تفکر بسیجی است.

حجت الاسلام داوری در خصوص انقلاب جهانی، اظهارداشت: ما به انقلاب جهانی فکر می کنیم که بستر بیداری اسلامی وابسته به همین تفکر به وجود آمده است.

وی با اشاره به اینکه دنیا با انقلاب اسلامی ایران مبارزه می کند، تصریح کرد: با توجه به فعالیت فرودگاه حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) امروز دنیا اعتراف کرده با ارتباط هوایی که در این فرودگاه انجام می شود نام رهبر انقلاب اسلامی در جهان پر آوازه می شود که این نشان از قدرت و استقامت خانواده شهدا است./شبستان

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه