شهدا ناظرند/مسئولین مراقب رفتارهای سیاسی خود باشند

زرین نامه: رییس کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: ایران امروز باید قدر دان جانفشانی ها و از خود گذشتگی های شهدا باشد و مسئولین با تاسی از سیره ی شهدا مراقب اعمال و رفتار خود در نظام باشند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، حجت الاسلام والمسلمین ولی نژاد در یادواره 47 سردار شهید محله موسی بن جعفر علی آباد کتول بیان داشت: شهدا بر این کشور شاهد هستند و هیچ یک از اعمال ما بر آن ها پوشیده نیست.

وی افزود: در آن زمان خانواده شهدا فرزندان خود را به تبعیت از فرمان امام خود و برای آن که اشکی در چشم ایشان نبینند به جبهه های جنگ فرستاند و امروز ما باید ببینیم در کدام نقطه ایستاده ایم.

ولی نژاد با اشاره به اینکه برخی از مسئولین موجب علنی کردن گلایه و ناراحتی رهبر معظم انقلاب شدند، ادامه داد: شهد ا در قیامت بر اعمال ما گواهی خواهند داد، مسئولین مراقب رفتار های سیاسی خود باشند.

امریکا بداند، مردم ایران حاضرند روزه بگیرند اما تن به ذلت ندهند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان خاطر نشان کرد: امریکا با تمام توان خود وارد عرصه شده تا حرکت ما را متوقف کند و این نشانه بلند همتی ایرانیان است که در جنگ 8 ساله و جنگ فرهنگی پیروز شدند و امروز دشمن برای مقابله با ایران، جنگ اقتصادی را آغاز کرده است.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران حاضر است روزه بگیرند اما تن به ذلت ندهد، تصریح کرد: امریکا بداند در این آخرین سنگر خود که جنگ اقتصادی را آغاز کرده، بازنده است و تنها با این اعمال زمینه فروپاشی سریعتر خود را فراهم می کند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه