آمادگی هلال احمر علی آباد کتول در استقبال از مسافران نوروزی+ تصویر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان علی آبادکتول گفت: طرح های ملی امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی سال1395 همزمان با سراسر کشور در شهرستان علی آبادکتول برگزار می شود.

رضا حاجیلری در گفتگو با زرین نامه بیان کرد: جمعیت هلال احمر علی آباد کتول با توجه به فرا رسیدن نوروز باستانی و افزایش حجم مسافرت های نوروز و بر اساس دستورالعمل های ابلاغی، در چارچوب وظایف انسان دوستانه خود مبادرت به استقرار پست های ثابت و سیار با عنوان «طرح های ملی امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی سال95» می کند.

وی مهم ترین اهداف اجرای طرح های نوروزی را به شرح ذیل عنوان کرد:

ارتقاء توانمندی و افزایش آمادگي توان امداد و نجات جمعيت هلال احمر جهت ارائه مطلوب و سريع خدمات امداد و نجات در پاسخگويي به حوادث احتمالي در ايام تعطيلات نوروزی

✅ ايجاد اطمينان خاطر و آرامش فكري مسافرين در طول مسيرهاي مسافرتي با رویت نيروهاي امدادی

✅ معرفي هرچه بهتر خدمات بشردوستانه و داوطلبانه و نمایش توان بالای خدمات امداد و نجات جمعيت هلال احمر 

✅ تمرکز فعالیت ها به امر سلامت و ایمنی مسافرین در ایام نوروز طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی با شعار «بی گدار به جاده نزنیم ، ظریف برانیم»

✅ استفاده از فناوری نوین در کمک به سفری ایمن و سالم، باهدف تامین امنیت روانی و کاهش تلفات انسانی مسافرین

✅ ترویج فرهنگ پیشگیری از طریق ارتقاء سطح آگاهی های عمومی مردم در امر حوادث و سوانح کشور

حاجیلری تصریح کرد: امیدواریم در سال95 بتوانیم با همت همه اعضاء و همکاری دست اندرکاران امر بتوانیم خدمات مطلوب تری نسبت به سال های قبل به مردم و مسافران نوروزی ارائه کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در اجرای طرح های نوروزی امسال یک پایگاه امداد و نجات، کشیک 24 ساعته اداری، 3 پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در فاضل آباد، کبودوال و ورودی شرقی شهرستان به همراه استقرار حداقل روزانه 15 نفر نیروی کادر و داوطلب،  یک دستگاه آمبولانس و خودروهای عملیاتی نسبت به ارائه خدمات اقدام می کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان علی آباد کتول در پایان از مردم خواست، در صورت هرگونه نیاز به خدمات جستجو، امداد و نجات می توانند با شماره ندای امداد112 مشکلات خود را مطرح کنند.

 

helalnoroz1

helalnoroz1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه