باشگاه شهدای جنگلده علی آباد کتول در مسیر پیروزی+تصاویر

باشگاه شهدای جنگلده علی آباد کتول فعالیت خود را از 6  سال پیش علیرغم وجود همه ی مشکلات مالی آغاز کرد و اما در حال حاضر کارنامه فعالیت های باشگاه از قرار گیری آن در مسیر پیروزی نوید می دهد.

به گزارش زرین نامه؛ باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای جنگلده شهرستان علی آباد کتول چندین سال است که در زمینه ورزش فعالیت می کند، اما از سال 89 و با آغاز مدیریت حاج محمود زنگانه به صورت جدی تری این عرصه را دنبال کرد.

این مجموعه ابتدا وارد رشته فوتبال شد،  اما به دلیل نداشتن زمین فوتبال که از ملزومات اصلی برای بازی فوتبال است، آن را کنار گذاشته و با توجه به تاسیس سالن ورزشی مناسب محله جنگلده در دولت نهم، از سال 90 پا به عرصه مسابقات فوتسال نهاد.

باشگاه شهدای جنگلده علی آباد کتول تمام مراحل لیگ را در سطح این شهرستان و لیگ دسته دوم گلستان با موفقیت پشت سر گذاشت و در حال حاضر در لیگ دسته اول فوتسال استان در حال تیم داری است. 

تیم فوتسال شهدای محله جنگلده در سال 94 در مسابقات لیگ دسته اول استان گلستان با ترکیبی از بازیکنان بومی و محلی شهرستان علی آباد کتول حضور یافت و با توجه به بازی ها و نتایج خوب به خصوص در نیم فصل دوم رقابت ها، با کسب 20 امتیاز و تنها با توجه به تفاضل گل کمتر (یک گل کمتر نسبت به تیم دوم جدول) و با کسب رتبه سوم در جدول 7 تیمی از صعود به لیگ برتر فوتسال استان بازماند.

این باشگاه همچنین در رده سنی امید ها نیز در سطح استان در حال فعالیت است که در سال 93 با کسب عنوان دومی رقابت ها به عنوان دومین نماینده استان گلستان به مسابقات زیرگروه دسته سوم امیدهای کشور که مرداد ماه 94 در شهرستان تربت حیدریه برگزار شد، صعود کرد.

تیم شهدای جنگلده علی آباد کتول در آن مسابقات با ترکیبی از بازیکنان بومی شهرستان پا به رقابت ها نهاد و با 2 باخت مقابل نماینده سیستان و بلوچستان و تیم میزبان و یک برد برابر نماینده فاروج، با کسب رتبه سومی در گروه از صعود به دور بعدی مسابقات باز ماند. اما همین تیم به همراه چند بازیکن با تجربه تر، شاکله اصلی تیم را برای مسابقات دسته اول گلستان در لیگ 94 تشکیل داد.

این تیم توانست در مسابقات لیگ 94 امیدهای استان گلستان که در شهرستان کردکوی با حضور 5 تیم پدیده کردکوی، شهرداری بندر ترکمن، پیام جلین، گلستان فلز گرگان و شهدای جنگلده برگزار شد، با کسب 3 برد برابر نمایندگان بندر ترکمن، کردکوی میزبان این مسابقات و جلین، با تساوی برابر گلستان فلز گرگان و کسب 10 امتیاز به مقام قهرمانی برسد.

در نتیجه این مسابقات، تیم شهدای جنگلده علی آباد کتول به عنوان نماینده استان گلستان در رقابت های زیر گروه لیگ دسته سوم امیدهای کشور حضور خواهد داشت که این بار با توجه به تجربه اندوزی از مسابقات گذشته، در صدد است از نام و اعتبار ورزش استان گلستان دفاع کند.

سر مربی باشگاه شهدای جنگلده در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: این باشگاه سال آینده نیز قصد حضور در مسابقات امیدهای کشور و همچنین حضور پرقدرت در لیگ بزرگسالان استان گلستان را دارد که امیدواریم بتوانیم به اهداف مان در این زمینه نیز دست یابیم. 

مصطفی زنگانه با اشاره به لزوم حمایت مسئولین شهرستانی از این تیم، یکی از مشکلات اصلی باشگاه را نداشتن کفپوش سالن فوتسال شهدای جنگلده عنوان کرد و پیگیری حل این مشکل را از سوی تربتی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان خواستار شد.

وی در پایان از حمایت های مالی و معنوی حاج محمود زنگانه مدیر عامل باشگاه، سید حسن حسینی مدیریت هتل کانیار، رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس و سایر افراد حامی باشگاه شهدای جنگلده قدردانی کرد و گفت: با وجود حمایت این عزیزان باشگاه همچنان مشکلات مالی فراوانی دارد که در این خصوص از همه ی علاقمندان به ورزش شهرستان درخواست یاری داریم.

Footsall1

Footsall1

Footsall1

Footsall1

Footsall1

اسامی تیم فوتسال امید شهدای محله جنگلده 

حمیدرضا زنگانه؛ دانشجوی دانشگاه فرهنگیان

امیر زنگانه؛ دانشجوی دانشگاه فرهنگیان

امیرحسین خسروی؛ دانشجوی دانشگاه فرهنگیان

شهاب زنگانه؛ دانشجوی پزشکی 

محمد انصاری؛ دانشجوی برق

سعید بزرگمهر؛ دانشجوی تربیت بدنی

محمد کردکتولی؛ محصل 

محمدنبی احمدی محصل 

صابر صادقی؛ محصل

مهدی زنگانه؛ محصل

علی صادقی

مدیرعامل: حاج محمود زنگانه

سرپرست: موسی الرضا زنگانه

سرمربی: مصطفی زنگانه 

مربی سید غفور میرکتولی

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه