اولین مرکز نیکوکاری در مزرعه کتول افتتاح شد+ تصاویر

اولین مرکز نیکو کاری در مسجد جامع شهر مزرعه کتول با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان، امام جمعه و فرماندار علی آباد کتول راه اندازی شد.

به گزارش زرین نامه؛ ابراهیم باغبانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان در آیین افتتاحیه این مرکز نیکوکاری که ائمه جماعات شهرستان علی آباد کتول و شهر مزرعه کتول و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان علی آباد کتول نیز در آن حضور داشتند، بیان کرد: مراکز نیکوکاری با هدف رفع نیاز محرومان در هر محل و منطقه راه اندازی می شوند و راهکاری برای با مردم بودن و ایجاد ارتباط دوسویه با آن هاست، که اگر این امر به خوبی اتفاق بیافتد، تسریع در احصاء نیازهای اساسی خانواده‌های نیازمند را در پی خواهد داشت.

وی  تصریح کرد: شبکه‌‌های  نیکوکاری، مشارکت‌های مردمی کمیته‌ امداد را  توسعه بخشیده و مسیر مساعدت‌های  خیرین و نیکوکاران را هموارتر می‌سازند.

باغبانی با اشاره به هدایت های مقام معظم رهبری درباره مزیت‌های خدمت رسانی بهینه و حداکثری، خاطر نشان کرد:  با ایجاد اینگونه مراکز علاوه بر افزایش سطح تحت پوشش، تسهیل در خدمت رسانی، استفاده از حداکثر ظرفیت منطقه یا محل نیز  احصاء می شود و وظیفه‌ همگانی امداد گران است تا برای بهره ‌وری  و ثمر  بخشی  حداکثری این مراکز نیکوکاری در زمینه مشارکت‌ های مردمی فعالیت کرده و با همکاری همگانی جهت مرتفع ساختن نیازهای اساسی خانواده‌های بی‌بضاعت تلاش کنند.

 وی یادآور شد: البته به علت حفظ عزت و کرامت انسانی خانواده‌های تحت حمایت نمی‌توانیم آن‌گونه که شایسته است خدمات کمیته‌ امداد را به سمع و نظر مخاطبان برسانیم اما یکی از مزیت‌های مهم مراکز نیکوکاری این است که مردم به صورت مستقیم در جریان تمام امورات امداد قرار می‌گیرند و در اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه در کنار امدادگران این نهاد وارد عمل می‌شوند.

mazraeniko1

mazraeniko1

mazraeniko1

mazraeniko1

mazraeniko1

mazraeniko1

mazraeniko1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه