سینما «مصیب» شبیه «کاپری» می شود

ریيس شورای اسلامی شهر علی آباد کتول از پایان رایزنی با سرمایه گذاران در خصوص احداث سینما در این شهر خبر داد و گفت: بنای قدیمی سینما بهمن، معروف به سینما مصیب تخریب و بنای مجتمع جدید شبیه سینما کاپری گرگان ساخته خواهد شد.

به گزارش زرین نامه؛ حسن صداقت در جمع خبرنگاران علی آباد کتول بیان کرد: بنای این مجتمع تجاری – فرهنگی در فروردین 95 در محل قدیمی سینما بهمن که حدود 300 متر مربع مساحت دارد، کلنگ زنی می شود.

وی در ادامه از احداث مجتمع گل و گیاه شهرداری علی آباد کتول خبر داد و گفت: هر سال برای تامین گل و گیاه فضای سبز شهری حدود 70 تا60 میلیون تومان هزینه می شد اما حالا با وجود این مجتمع گل و گیاه که تنها با 10 درصد این هزینه راه اندازی شده، علاوه بر تامین نیاز شهرداری، به یک تولید کننده گل و گیاه نیز تبدیل شده ایم.

افزایش بودجه 6 میلیاردی شهرداری نسبت به 2 سال قبل

ابوالفضل پاکدامن نائب رییس شورای اسلامی شهر علی آباد کتول نیز در این جلسه به مسایل بوجه ای شهرداری و شورای شهر علی آباد کتول اشاره کرد و گفت: بودجه شهرداری در سال 92، 7 میلیار و 300 میلیون تومان بود اما با برنامه ریزی های انجام شده این رقم به 13 میلیارد تومان در سال 94 افزایش یافت. 

وی در خصوص بودجه سال 95، گفت: به دلیل شرایط بد اقتصادی که بر کل کشور نیز حاکم است و رکود ساخت و سازها در شهر که بیشترین درآمد شهرداری نیز از آن قسمت است، بودجه سال 95 با 2 میلیار کاهش نسبت به سال 94 بسته شد.

پاکدامن در ادامه با اشاره به روند در حال ساخت پارکینگ طبقاتی در محل بازار روز سابق علی آباد کتول، اظهار کرد: با بهره برداری این پارکینگ که 30 درصد آن نیز متعلق به شهرداری است، ظرفیت پارک 110 خودرو به شهر افزوده می شود. 

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه