14 اسفند همایش مجمع خیرین مدرسه ساز در علی آباد کتول برگزار می شود

زرین نامه: رییس مجمع خیرین مدرسه ساز علی آباد کتول گفت: همایش مجمع خیرین مدرسه ساز علی آباد کتول در 14 اسفند برگزار می شود.

 

منصور خسروی در گفتگو با خبرنگار زرین نامه افزود: در این همایش طبق سنوات گذشته ضمن جمع آوری کمک های مالی خیرین عضو مجمع، خیرین جدید نیز می توانند به مجمع خیرین مدرسه ساز ملحق می شوند.

وی با بیان اینکه هدف اولیه مجمع خیرین مدرسه ساز احداث مدارس است اما نیازمندی های دیگر مدارس نیز انجام می شود، اظهار داشت: مجمع خیرین مدرسه ساز در مواردی نظیر گاز کشی مدارس و حصار کشی مدارس در نقاط دور دست شهرستان، تهیه ملزومات و اخیرا هوشمند سازی مدارس مشارکت دارد.

خسروی اظهار داشت: یکی از مشکلات درراستای مدرسه سازی و تجهیز آن ها افزایش هزینه های ساخت و ساز است که این مشکلات را می توان با دست توانای خیرین و جمع مردم حل کرد.

وی ضمن آرزوی برای کمک موثر به آموزش و پرورش و قدر دانی از تمام خیرین، گفت: قشر فرهنگیان نیز در کنار برخی خیرین که کمک های مالی بزرگ انجام می دهند، همه ماهه مبلغی از حقوق خود را به مجمع اختصاص داده اند، اگر به صورت فردی چه کم است، اما قطره های جمع شده سیلی برای از بین بردن مشکلات خواهد بود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه