آشنایی با بخش کودک کتابخانه امام رضا (ع) علی آباد کتول+ تصاویر

کارشناس امور فرهنگی کتابخانه عمومی امام رضا (ع) شهرستان علی آباد کتول بخش کتاب کودک را یکی از مهمترین قسمت های این کتابخانه دانست و گفت: عضویت کودکان در کتابخانه و استفاده از منابع متنوع این بخش نقش اساسی در بهبود فرآیند کتابخوانی آن ها دارد.

زهرا ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار زرین نامه به مناسبت (14 فروردین) روز جهانی کتاب کودک، بیان کرد: پایه های کتابخوانی در سنین کودکی شکل می گیرد و به همین دلیل کتابخانه عمومی امام رضا (ع) علی آباد کتول نیز بخش ویژه خود را به ارائه کتاب و مجلات کودکان اختصاص داده است.
وی با معرفی بخش کودک کتابخانه عمومی امام رضا (ع) علی آباد کتول، گفت: فعالیت های بخش کودک شامل قصه گویی، مسابقه نقاشی و نمایشگاه کتاب کودک می باشد که به تازگی برنامه نشست کتابخوان کودک نیز به این بخش اضافه شده است.
وی اظهار کرد: در طرح نشست کتابخوان، کودکان یکی از کتاب های خوانده شده خود را انتخاب و برای دیگران به اشتراک می گذارند.
ابراهیمی تصریح کرد: بخش کودک به 3 قسمت گروه سنی الف (پیش دبستان)، گروه سنی ب (سال های اول  و دوم دبستان) و گروه سنی ج (سال های پایانی دبستان) دسته بندی شده و کتاب های هر گروه با برچسب های رنگی از یکدیگرمتمایز شده اند که این روند کار انتخاب کتاب را برای کاربران کودک آسانتر می کند.

کارشناس امور فرهنگی کتابخانه امام رضا (ع) علی آباد کتول با اشاره دیگر فعالیت های بخش کتاب کودکان، تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه های این کتابخانه برپایی نمایشگاه های تازه های کتاب و کتاب های اهدایی در طول ایام سال است که در نمایشگاه تازه های کتاب، کودکان از تازه ترین عناوینی که به مجموعه  کتابخانه اضافه شده مطلع می شوند و در نمایشگاه اهدای کتاب، کتاب های اهدایی کودکان به نمایش گذاشته می شود.

ketabkidak1

ketabkidak1

ketabkidak1

ketabkidak1

ketabkidak1

ketabkidak1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه