آغاز ثبت نام سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در علی آباد کتول

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه علی آباد کتول از آغاز ثبت نام سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین امین قرائی  در گفتگو با زرین نامه بیان کرد: برگزاری مسابقات قرآنی از جمله برنامه های دیرپایی است که همواره در حوزه ترویج فعالیت های قرآنی کشور، با هدف فراهم آوردن زمین های انس بیشتر با مصحف شریف و انسان ساز، مفاهیم تعالی بخش و همچنین نثر و بسط فضای معنوی عطرآ گین قرآن کریم در محیط جامعه مورد اهتمام متصدیان و مسئولین فرهنگی بوده است.


وی اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه، به عنوان متوّلی برگزاری مسابقات ملی و بین المللی قرآن کریم در کشور، با برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم، سهم بسزایی در ترویج فرهنگ و معارف قرآن کریم بین اقشار مختلف جامعه دارد.


قرایی در ادامه گفت: مسابقات قرآن کریم امسال نیز در رشته های حفظ 5 جزء،10جزء،20جزء و کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، معارف (مفاهیم)، دعاخوانی، مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم، اذان و ابتهال برگزار می شود.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه علی آباد کتول افزود: علاقمندان می توانند از هم اکنون تا 15 اردیبهشت ماه سالجاری با مراجعه به سایت رسمی مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به نشانی www.quraniran.ir و یا مراجعه حضوری به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان علی آبادکتول برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کنند.


انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه