مقدرات کشور را ولایت فقیه رقم می زند نه کوتوله های سیاسی

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گلستان تاکید کرد: مقدرات کشور را ولایت فقیه و قانون رقم می زند، نه کوتوله های سیاسی که در فتنه 88 سر در آخور سفارت انگلستان داشتند، اینکه امروز از دست شورای نگهبان ناراحتند به این دلیل است که ما نگذاشتیم در استان پاي فتنه گران به انتخابات باز شود و اجازه نداديم در7 اسفند حتی یک رای مردم جابجا شود و همه بايد به قانون تمكين كنيم چون الفبای مردم سالاری ديني، تمکین به قانون است.

به گزارش زرین نامه؛ عسیی غلامی با اشاره به اینکه بالاترین نهاد قانونی در انتخابات، شورای نگهبان است، گفت: بایستی در تمام پروسه انتخابات از زمان ثبت نام، بررسی صلاحیت ها، تبلیغات، اعلام نتایج و... نظر شورای نگهبان به عنوان مبنای قانونی قرار بگیرد و نظرش برای همگان فصل الخطاب باشد.

این مقام نظارتی اضافه کرد: پیام من برای آنهایی که از سکوت، خویشتنداری و سعه صدر ما سوء استفاده کرده و علیه شورای نگهبان لجن پراکنی کردند این است که سکوت ما بخاطر حفظ آرامش مردم بود وگرنه اگر بخواهیم اسناد همین افراد را در اختيار مقامات قضايي قرار دهيم و يا منتشر کنیم ، مردم با آنها اقدام انقلابی خواهند کرد.

غلامی با اشاره به مشکلات مردم گفت: مردم چه گناهی دارند كه در اوج مشکلات اقتصادی و گرفتاری های معیشتی، قربانی این سیاسی کاریها و ناجوانمردی ها در ايام انتخابات شوند، مردم ولی نعمت ما هستند و اگر مشکلی از مشکلات آنها را حل نمی کنید لااقل آرامش و تمرکز آنها را با اینگونه اقدامات ناجوانمردانه و نابخردانه بهم نزنید.

مسئول شورای نگهبان استان گلستان تاکید کرد: این نهاد در راستای اجرای فرآیند انتخابات با مجریان همکاری و تعامل زیادی انجام داد، نواقص و کاستی های قابل توجه اي در عوامل اجرايي و هیئت های اجرایی بود که این ضعف ها را نگفته و رسانه ای نکردیم بلكه با عمل به قانون ضعف هاي آنها را جبران كرديم.و فشار كمبودهاي آشكار تجربه انتخاباتي و آموزشي برخي مقامات اجرايي و مجريان را متواضعانه به دوش خود انداختيم تا انتخابات كه يك امر حاكميتی است در استان مطابق قانون و در سلامت برگزار شود.

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه