مجلس انقلابی اجازه خروج دولت از ریل اصلی خود را نمی دهد / القای فرهنگ "ما نمی‎توانیم" جزء پروژه نفوذ است

مشاور عالی نماینده ولی‎فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  گفت: امروز مجلسی انقلابی ضرورت دارد که منافع ملت تامین شود که هرجا دولت در ریل اصلی خود حرکت نمی کند مجلس با نقش نظارتی خود ورود پیدا کند و جلوی خروج دولت را از ریل بگیرد .

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ حجت الاسلام  مجتبی ذوالنور در همایش بزرگ وحدت اسلامی در گرگان با اشاره به واقعه غدیر اظهارکرد: تفسیر های متفاوتی از این واقعه می شود ولی این تفسیر که می گویند پیامبر این مراسم را ترتیب داد تا بگوید علی را دوست داشته باشید جفا در حق پیامبر است.

وی ادامه داد: یکی از عواملی که دشمنان اسلام نتوانستند تاریخ غدیر را حذف نمایند ابتکار پیامبر بود که کاتبان فرصت نوشت داشتند .

ذوالنور افزود: تاریخ اسلام نشان می دهد هرگاه بین امام جامعه ومردم پیوند وجود داشته باشد آن جامعه سربلند است و اگر فاصله وجود داشته باشد ذلت را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال حذف امام محوری در جامعه است ، افزود: امروز استکبار به دنبال این است راهی پیدا کند تا به این نظام که محور بیداری اسلامی است ضربه بزند .

مشاورعالی نماینده ولی‎فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، گفت : حضرت آقا بعد از برجام یکی از مهم‌ترین مواردی که بر روی آن تاکید نموده اند مسئله نفوذ بود و دشمن با ابزار عملیات روانی به دنبال آن است.

وی در ادامه ولی فقیه را عمود خیمه نظام دانست و افزود: برخی مدعی خط امام هستند، اما مهم‌ ترین پایه نظام را مورد هجوم قرار می‎دهند، برخی می ‎گفتند در زمان امام نسبت به اصل ولایت حرف داشتیم چه برسد به ولایت مطلقه فقیه، آنها با اصل و ریشه مشکل دارند.

ذالنور در ادامه تصریح کرد: مشکل لاینحلی در کشور وجود ندارد و برخی به جای توجه به درون و اعتماد به جوانان چشم به کمک بیگانه دوخته اند .

وی ادامه داد: وزیری که می‎گوید وقتی مدیر ورزشی وارد می ‎کنیم چه اشکالی دارد که مدیر اقتصادی وارد کنیم و بگذاریم دشمن بر ما مدیر شود ، این مغایر با اصول انقلاب اسلامی است.

مشاور عالی نماینده ولی‎فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی القای فرهنگ "ما نمی‎توانیم" را جزء پروژه نفوذ دانست و اذعان داشت: اگر دشمن فکر ما را تحت ‎تأثیر قرار دهد و فرهنگ "ما نمی‎توانیم" را القا کند، این باعث پسرفت و نفوذ در جامعه می شود.

وی در ادامه به موفقیت های نظام در طول سالهای پس از انقلاب و پیشرفت های علمی در بخش های مختلف پرداخت و افزود: انقلاب اسلامی با شعار " ما می‎توانیم" نقطه پرگار بیداری اسلامی در دنیا و کشورهای اسلامی شده و اگر تفکر و اندیشه تغییر کند ، سیر قهقرایی آغاز می‎شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نفوذ جریانی بدترین نوع نفوذ است و اگر جریان‎ها را تحلیل درست نکنیم اصول ما از دست می‎رود ، تصریح کرد : نادیده گرفتن اصول به جامعه آسیب می زند و اصول یکی از ستون های اصلی نظام است .

وی به بیانات امام خمینی (ره) که فرمودند نگذارید انقلاب به دست نا اهلان بیفتاد اشاره کرد و گفت : کسانی که نمی توان بین آنها و جریان فتنه ونفاق و جریان بیگانه تفاوت دید نباید اجازه ورود به ارکان نظام را پیدا کنند .

ذالنور نداشتن عرق به اصول و آرمانهای انقلاب را موجب نفوذ جریانی دانست و افزود : گاهی یک نماینده می تواند سرنوشت سازباشد و باید توجه کرد که نماینده ای که می خواهد انتخاب شود مربوط به کدام جریان است و چه کسانی اطرافش قرار دارند .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : افرادی که در برابر استکبار بلرزند چگونه می خواهند مهمترین آرمان امام خمینی (ره) که استکبار ستیزی است دنبال کنند.

مشاور عالی نماینده ولی‎فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : امروز مجلسی انقلابی ضرورت دارد که منافع ملت تامین شود که هرجا دولت در ریل اصلی خود حرکت نمی کند مجلس با نقش نظارتی خود ورود پیدا کند و جلوی خروج دولت را از ریل بگیرد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه