تحقق آرزوی دختر معلول گلستانی/ "لیلا" به همت "دکتر لادن مقدم" به کربلا می رود

لیلا دختر معلول گلستانی بزودی با پیگیری های پایگاه خبری تحلیلی«دانشجو سلام» و به همت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول عازم کربلا می شود.

به گزارش زرین نامه به نقل از دانشجو سلام، بهمن ماه 94 بود که همراه تیم خبری جهت مصاحبه از معلول توانمندی عازم روستای وحدت اسلامی از توابع شهرستان آق قلا شدیم و آنجا بود که آشنایی ما با لیلا کلید خورد.

لیلا معول توانمندی بود که از دو سالگی بدلیل تزریق اشتباه واکسن برای همیشه فلج شده بود و معلولیت برایش محدودیت بشمار نمی آمدو نان دست هایش را می خورد و از طریق بافندگی امرار معاش می کرد.

در این گزارش خواندنی لیلا و مادرش از خاطرات و مشکلات پیش رو گفتند و ما شنیدم و در پایان از او در خصوص آرزو هایش پرسیدم که لیلا در پاسخ به سوالم با چشمانی نم زده و لبخندی بر لب گفت: آرزوی دارم روزی خودم را همراه مادرم در بین الحرمین ببینم.

و اکنون پس از ماهها پیگیری و با مساعدت دکتر لادن مقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آّباد کتول، لیلا معلول ما همراه مادرش به کربلا اعزام می شود.

دکتر لادن مقدم کسی است که با برآورده کردن آرزو لیلا، قسمت اعظمی از دردهای او را التیام می بخشد.

در کلام آخر این پایگاه خبری برای دکتر لادن مقدم و تمام خیرین این مرز و بوم که روحی بلند و دستانی بخشنده دارند و دغدغه مند دردهای دردمندان جامعه هستند، آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری دارد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه