مجلس باید حیف و میل محصولات کشاورزی را پیگیری کند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به دفن هزار و 700 تن سیب زمینی و فاسد شدن 10 هزار تن پرتقال گفت: مجلس و بخصوص کمیسیون کشاورزی باید حیف و میل محصولات کشاورزی را پیگیری کنند.

به گزارش زرین نامه به نقل از افکار نیوز؛ گروه سیاسی-عزت اله یوسفیان ملا نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به فاسد شدن 10 هزار تن پرتقال به ارزش تقریبی 20 میلیارد تومان در فروردین امسال گفت: در آذر سال گذشته نیز هزار و 700 تن سیب زمینی دفن و امحاء شد.

وی افزود: کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس باید در این زمینه نظر بدهد و ما منتظریم تا گزارشی در این زمینه تهیه و به نمایندگان ارائه شود.

 منتخب آمل در مجلس دهم با اشاره به تعطیلی مجلس در این هفته افزود: البته مجلس در روزهای گذشته مشغول بررسی لایحه بودجه سال جاری بود و جلسات کمیسیونهای تخصصی تشکیل نشد.

یوسفیان افزود: مجلس هفته آینده جلسه دارد و جلسات کیسیونهای تخصصی برگزار می شود که کمیسیون کشاورزی مجلس باید این موضوع را پیگیری کند.

وی افزود: خبر فاسد شدن 10 هزار تن پرتقال ذخیره شده واقعا نگران کننده است و مجلس باید عکس العمل نشان دهد و پیگیر آن باشد.

منتخب آمل در مجلس دهم تاکید کرد: گرچه مجلس نهم فرصت چندانی ندارد و ششم خرداد دوره این مجلس به پایان می رسد اما نباید از کنار این موضوع مهم به سادگی عبور کند.

یوسفیان اضافه کرد: قطعا ما در مجلس دهم نسبت به محصولات کشاورزی و هدر دادن آنها حساسیت لازم را به خرج می دهیم و جلوی این بی تدبیریها را خواهیم گرفت.

وی افزود: مسئولین و متولی این ضرر و زیان باید به مردم و نمایندگان آنها پاسخگو باشند و بگویند چرا ماجرای سیب زمینی تحت عنوان پرتقال تکرار شد.

انتهای پیام/