هوای گلستان خنک می شود/ بارندگی در پيش است

گرگان - ايرنا - پس از چند روز گرما و افزايش ناگهاني دما، مجددا و با سامانه جديد بارشي به گلستان دماي هوا در اين استان 10 تا 12 درجه سانتي گراد كاهش مي يابد.

 به گزارش زرین نامه به نقل از ايرنا؛ اداره كل هواشناسي گلستان در همين ارتباط روز چهارشنبه با صدور اطلاعيه اي مستند به نقشه هاي هواشناسي اعلام كرد كه با نفوذ تدريجي جريانات ناپايدار از عصر فردا /پنجشنبه/ با افزايش ابر مواجه خواهيم شد كه پي آمد آن در بعضي از ساعات بارندگي خواهد بود.

بر اساس اين اطلاعيه كه نسخه اي از آن براي دستگاههاي عضو ستاد مديريت بحران و خبرگزاري جمهوري اسلامي مركز گلستان ارسال شده است؛ وزش باد نسبتا شديد و مواج شدن دريا از ديگر پي آمدهاي سامانه جديد جوي خواهد بود.

بارش هاي پراكنده، كاهش دما، وزش باد و مواج شدن دريا به تناوب تا روز دوشنبه آينده 13 ارديبهشت ادامه خواهد داشت.

در همين پيوند بر اساس داده هاي سامانه گوياي 1340 هواشناسي گلستان در زمان حاضر و مقارن عصر چهارشنبه هواي گلستان آرام و دماي آن 28 درجه سانتي گراد است ضمن اينكه بيشينه و كمينه دما طي 24 ساعت گذشته به ترتيب 37 و 14 درجه سانتي گراد بوده است.

همچنين در اين مدت كمينه و بيشينه رطوبت به ترتيب 28 و 94 درصد بود ضمن اينكه آسمان گرگان و اغلب مناطق گلستان طي 24 ساعت آينده صاف تا كمي ابري توام با وزش باد پيش بيني مي شود.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه