بازنشستگان گلستانی 4 برابر حقوق ماهانه خود تسهیلات می‎گیرند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با اشاره به اینکه کاراکارت به تمام بازنشستگان کارگری که از بانک رفاه حقوق می‎گیرند تعلق می‎گیرد، گفت: بازنشستگان چهار برابر حقوق ماهانه خود تسهیلات با کارمزد 12 درصدی می‎گیرند.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما ؛ امرالله عباسی صبح امروز به همراه اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان گلستان در دیدار با آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی‎فقیه استان گلستان اظهار کرد: تسهیلاتی که به بازنشستگان کارگری تعلق می‎گیرد با بازپرداخت یکساله و بدون ضمانت‎نامه بوده که این مهم یک ماه قبل از آغاز سال جدید در استان شروع شده است.

وی تصریح کرد: افراد مشمول تسهیلات می‎توانند با مراجعه به سایت بانک رفاه نسبت به درخواست خود اقدام کنند و تسهیلات در کارت آنها شارژ شود.

نقش کارگران و کارفرمایان مهمترین مولفه در تقویت اقتصاد مقاومتی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به اینکه در هفته کار و کارگر 150 برنامه در استان برگزار می‎شود، افزود: محور برنامه‎های هفته کار و کارگر مبتنی بر اقتصاد مقاومتی است.

عباسی نقش کارگران و کارفرمایان را مهمترین مولفه در تقویت اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: مشارکت‎های کارگری و کارفرمایی بسیار مهم است، در استان تشکل‎های کارگری، کارفرمایی، خانه کارگر، کانون کارآفرینان، انجمن‎های صنفی کارگری و کارفرمایی و مجمع نمایندگان کارگران فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‎های ما با نشست‎های چهارجانبه انجام می‎شود، ابراز کرد: در کشور نشست‎های سه جانبه صورت می‎گیرد اما در استان گلستان نشست‎های چهار جانبه دولت، کارگر، کارفرما و دانشگاه انجام می‎شود تا فاصله دانشگاه و تولید را کم کند.

شناسایی نخبگان در عرصه کار و تلاش در گلستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به اینکه مرور ارزش‎های انقلاب اسلامی و شهدای کارگری از محورهای بزرگداشت هفته کار و کارگر بوده است، گفت: شناسایی نخبگان در عرصه کار و تلاش از دیگر موضوعاتی است که به آن پرداخته شده است.  

عباسی بیان کرد: کارگران و کارفرمایان طی چند سال گذشته در برابر مشکلات ناشی از تحریم‎ها مقاومت کردند و استفاده از تجارب آنها بسیار مهم و کارآمد بوده است.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه