اهدای گل به کارگران واحدهای تولیدی علی آباد کتول+ تصاویر

فرماندار به همراه سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي و نمایندگان تشکلات کارگری علی آباد کتول با کارگران چند واحد تولیدی این شهرستان دیدار و به مناسبت هفته کار و کارگر به آن ها گل اهداء کردند.

به گزارش زرین نامه؛  احمد تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان تشکیلات کارگری با مدیران و کارگران شرکت تکاد و توانا در شهرک صنعتی، 2 تن از کارگران حادثه دیده و همچنین غلامی کارگر جانباز و خانواده شهید دیلم از شهدای کارگر کارخانه خاور دشت این شهرستان دیدار کردند.

تجری مفرد در این دیدار با ابراز رضایت از عملکرد اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان، عنوان کرد: تلاش های مستمر این اداره در راستای پیشگیری از بروز هرگونه تنش و اغتشاش در سطح واحدهای کارگری شهرستان بسیار موثر بوده است. 

وی با بیان اینکه تعامل سازنده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان با واحدهای کارگری عاملی بر رضایت مندی مدیران و مجموعه آن ها شده است، گفت: تعامل سازنده و حمایت از مدیران واحدهای تولیدی رشد و توسعه و کاهش نرخ بیکاری در شهرستان را به دنبال خواهد داشت.

محمد قدیمی سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی علی آبادکتول نیز در این دیدار به نقش اثرگذار کارگران، گفت: فعالیت این کارگران زحمت کش در عرصه های مختلف، سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دنبال داشته است.

وی در ادامه به ارائه گزارشی درباره مأموریت و عملکرد اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت.

نمایندگان تشکلات واحدهای کارگری شهرستان علی آبادکتول نیز در این دیدار با قدردانی از اقدامات مثبت انجام شده، تلاش مضاعف برای  بهبود وضعیت کارگران در واحدهای تولیدی را خواستار شدند.

kargaran1

kargaran1

kargaran1

kargaran1

kargaran1

kargaran1

kargaran1

kargaran1

kargaran1

kargaran1

kargaran1

kargaran1

kargaran1

kargaran1

kargaran1

kargaran1

kargaran1

kargaran1

kargaran1

kargaran1

kargaran1

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه