مهلت ثبت نام اردوهای جهادی دانشجویی در گلستان + پوستر

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی گلستان گفت:  ثبت نام اردوهای جهادی دانشجویی در دانشگاه های سراسر استان گلستان ازیک اردیبهشت آغاز و تا 30 ماه جاری ادامه دارد.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ شاهده سادات میرعرب مسئول سازندگی بسیج دانشجویی از آغاز ثبت نام اردوهای جهادی دانشجویی خبر داد و گفت: از یکم الی سی ام اردیبهشت ماه 95، دانشجویان علاقمند به خدمت رسانی در مناطق محروم می توانند جهت ثبت نام به دفاتر،حوزه ها و بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر استان مراجعه نمایند.

وی تصریح کرد: اردوهای جهادی حرکت های خودجوش و خالصانه دانشجویان بسیجی  به مناطق محروم جهت بصیرت افزایی و طرح مباحث روشنگرانه در بین اهالی روستا و دانشجویان و تربیت نسل جدید و آشنا کردن این نسل با ارزش های دینی و انقلاب اسلامی با فعالیت های تخصصی، هدفمند و جذاب بر روی گروه های سنی، کودک، نوجوان و جوان می باشد.

میر عرب با اشاره به اینکه اولین گروه جهادی از سوی بسیج دانشجویی گلستان از سال 84 به مناطق محروم مینودشت اعزام شد، خاطرنشان کرد: با توجه به برکات حرکت جهادی در بین مردم و استقبال آنان نسبت به این حرکت ها ناحیه بسیج دانشجویی بر آن شد تا با سازماندهی و انسجام بیشتری نسبت به ازعام گروه های جهادی دانشجویی اقدام نماید.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی گلستان در پایان با بیان اینکه در سال گذشته  69 گروه جهادی در  78 روستای محروم استان خدمت رسانی کردند، تاکید کرد: این دانشجویان علاوه بر اینکه توانستند منشأ خیر و خدمت رسانی در این مناطق شوند، فرهنگ جهادی را که مورد غفلت قرار گرفته بود نهادینه کردند.

انتهای پیام/