امریکا به کمک جنگ نرم لشکری بی مواجب از جوانان ایرانی می سازد

امام جمعه علی آباد کتول معتقد است امریکا به کمک جنگ نرم و با گذشت زمان لشکری بی مواجب از جوانان برای خود تشکیل می دهد. دشمنان فرصت ها را رصد کرده و به این نتیجه رسیده اند که جنگ نظامی مقابل جمهوری اسلامی ایران جواب نمی دهد، اما با جنگ کم هزینه و موثرتر فرهنگی می توانند به خواسته هایشان برسند.

به گزارش زرین نامه؛کارگاه آموزشی آشنایی با شبکه جوانان رضوی (شجر) با حضور امام جمعه علی آباد کتول، دبیر استانی شبکه جوانان رضوی در گلستان و نماینده تشکل های فعال فرهنگی شهرستان در مصلی این شهر برگزار شد. 

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی در این کارگاه آموزشی با اشاره به اینکه دشمن می خواهد از طریق جنگ نرم جوانان کشور را که نیروی دفاعی آن هستند نسبت به جمهوری اسلامی ایران بی انگیزه سازد، اظهار کرد: دشمن با ایجاد فساد اخلاقی، تغییر سبک زندگی، ترویج دنیا طلبی و جلوه گری مظاهر دنیوی در قشر جوان یک ملت، قصد کمرنگ شدن ارزش ها و معنویت آن ها را دارد.

موسوی درباره اینکه با تغییر نظام اسلامی، نظام سیاسی به راحتی تغییر می کند، عنوان کرد: دشمنان با برنامه ریزی های علمی و روانشناختی قصد نفوذ در لایه های زندگی مردم را دارند تا با موانعی کم تر به هدفشان که تغییر نظام اسلامی است، برسند. 

وی با بیان اینکه باید اقدامی برای ترویج فرهنگ اسلامی و شیعی انجام داد، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به فردی که در مسیر گسترش فرهنگ اسلامی قدم بردارد، همه امکانات و اختیارات لازم را قرار می دهد. 

وی ادامه داد: برای انجام کارهای فرهنگی امکانات خوبی در دست است ولی نیاز به امکانات بیشتری است.

موسوی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره اهمیت فعالیت موسسه جوانان آستان قدس رضوی برای تشکیل شبکه جوانان رضوی خاطر نشان کرد: آستان قدس رضوی مرکز ایران و کانون توجه است و تاثیر بهتری دارد که معرفت، هدایت و نور از طریق امام رضا (ع) گسترش پیدا کند.

راه اندازی حقیقی شبکه مجازی شجر

در ادامه ی این نشست سید حسام بنی فاطمه دبیر استانی شبکه جوانان رضوی (شجر) گفت: موسسه جوانان آستان قدس رضوی بعد از 8 سال برگزاری جشن های مردمی «زیر سایه خورشید» در دهه کرامت و در تمامی استان ها بر راه اندازی حقیقی شبکه شجر که از چند سال گذشته بصورت مجازی فعال بوده، تصمیم گرفته است.

وی افزود: در هر استان، تشکل مجری استانی با شناسایی تشکل های فعال هر شهرستان، نسبت به گسترش این شبکه در شهرهای مختلف استان اقدام می کند. در آغاز کار تشکل هایی به عنوان رابط در شهرستان ها انتخاب و لیستی از تشکل های فرهنگی فعال در آن ها تهیه و به استان ارائه می شود.

بنی فاطمه بیان کرد: مدیرعامل و معاون موسسه جوانان آستان قدس رضوی در همایش هایی به عنوان «زندگی به سبک جهادی» از 25 تا 31 اردیبهشت ماه حضور می یابند و بطور رسمی شجر آغاز به کار می کند که تاریخ همایش در استان گلستان 30 اردیبهشت ماه است. 

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه