گلستان نیازمند تاسیس بیمارستان تخصصی جانبازان

رییس بیمارستان روانپزشکی میلاد شهریار گفت: تعداد بیمارستان های ویژه جانبازان و بیماران اعصاب و روان در سطح کشور کافی نیست و ساخت چنین بیمارستان تخصصی در استان گلستان نیز برای خدمات رسانی به جانبازان نیاز است.

به گزارش زرین نامه؛ پژمان آقایی در جمع جانبازان استان گلستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول، اظهار کرد: به دلیل اینکه آموزش لازم و کافی به خانواده های جانبازان به عنوان پرستار داده نمی شود همواره فشار روانی و کاری زیادی را تحکمل می کنند که این مساله موجب نقص در عملکرد بنیاد شهید و دیگر دستگاه های کشور می شود.

وی با بیان اینکه جانبازان نقطه اتصال مردم با انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی هستند، اذعان داشت: همه ی دانشگاهیان و مسئولین کشوری وظیفه دارند که راهکارهایی برای زندگی آرام و بی دغذغه جانبازان ارائه دهند.

این همایش با حضور آیت الله شاهرودی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس خبرگان، علی اصغر فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان، مسئولین شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول، جانبازان گلستانی و دانشجویان در روز جانباز در سالن علامه جعفری برگزار شد.

این همایش با ارائه 3 مقاله توسط کلثوم اکبر نتاج دانشیار دانشگاه آزاد مازندران، خیرالله شهبازی جانباز قطع نخاعی جنگ تحمیلی و متخصص حقوق عمومی درباره «ارتقاء سلامت جانبازان و مراقبین آنها در پرستاری»، نماهنگ، سرود، قطعه شعر در وصف شهیدان زنده و تقدیر از جانبازان همراه بود.

janbaz.1

janbaz.2

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه