نمایشگاه تولیدات خانگی بانوان علی آباد کتول در بازارچه زینبیه

نمایشگاه تولیدات خانگی بانوان علی آباد کتول به میزبانی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان به مناسبت هفته صنایع دستی در بازارچه  زینبیه علی آباد کتول برپا شد.

به گزارش زرین نامه؛ این نمایشگاه به مدت 10 روز در بازاچه زینبیه بانوان علی آباد کتول با 15 درصد تخفیف اجناس آماده خدمت رسانی به علاقه مندان به صنایع دستی این شهرستان است. 

احمد تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول در بازدید از این نمایشگاه به اهمیت اشتغال زنان خانه دار که سبب اجرای اقتصاد مقاومتی می شود اشاره کرد و گفت: گسترش تولید صنایع دستی نقش موثری در توانمند سازی بانوان خانه دار و ایجاد اشتغال در شهرستان دارد و به همین منظور باید پیگیری لازم برای رفع مشکلات در این حوزه انجام شود.

سارا اخوت معاون صنایع دستی گلستان نیز با اشاره به ایجاد شرایطی برای حضور این بانوان در نمایشگاه های کشوری و بین المللی، گفت: آموزش، صدور کارت شناسایی و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به هنرمندان فعال از مهم ترین اهداف این معاونت است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری علی آباد کتول هم در حاشیه بازدید از این نمایشگاه عنوان کرد: تولیدات صنایع دستی می تواند در راستای تحقق  شعار سال 1395 که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی،  اقدام و عمل نامگذاری شده نقش اساسی داشته باشد.

عباس عنایت در پایان از شهرداری و شورای شهر علی آباد کتول و مزرعه کتول به دلیل همکاری و تعامل با اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قدردانی کرد.

 

SANAYE1

SANAYE1

SANAYE1

SANAYE1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه