برنامه‌های سفر آیت‌الله لاریجانی به گلستان

زرین نامه: رئیس کل دادگستری استان گلستان برنامه‌های سفر آیت‌الله لاریجانی، رئیس قوه قضاییه به این استان را اعلام کرد.

به گزارش زرین نامه به نقل از فارس،‌ احمد فاضلیان بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: آیت‌الله آملی لاریجانی صبح چهارشنبه، نهم اسفندماه برای برای بررسی مسایل قضایی و دیدار با مسئولان، قضات و کارکنان دادگستری استان گلستان به این استان سفر می‌کند.

وی ادامه داد: این سفر دو روزه بوده و پنجشنبه شب دهم اسفندماه خاتمه می‌یابد.

دیدار با خانواده‌های شهدا نخستین برنامه رئیس قوه قضائیه است

رئیس کل دادگستری استان گلستان خاطرنشان کرد: رئیس قوه قضائیه در این سفر پس از ورود به فرودگاه گرگان با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان دیدار می‌کند.

فاضلیان تصریح کرد: دیدار با قضات، نخبگان و اساتید دانشگاه‌های استان گلستان بخش دیگری از برنامه‌های رئیس قوه قضائیه هستند.

به گفته وی، دیدار با روحانیون، ائمه جمعه، علما، مدیران استان گلستان و تشکیل جلسه شورای عالی قضایی نیز در دستورکار آیت‌الله آملی لاریجانی در سفر به استان قرار دارد.

پنج هیئت به نمایندگی از آیت‌الله لاریجانی در مساجد گرگان حضور می‌یابند

رئیس کل دادگستری استان گلستان عنوان کرد: به منظور بررسی مشکلات حقوقی مردم روز چهارشنبه، نهم اسفندماه 1391، پنج هیئت به نمایندگی از رئیس قوه قضائیه هنگام نماز مغرب و عشا در مساجد شهر گرگان حضور می‌یابند.

فاضلیان اضافه کرد: رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات در مسجد جامع گلشن، یکی از مشاوران رئیس قوه قضائیه در مسجد جامع و معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در مسجد امام رضا (ع) با مردم دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.

وی بیان داشت: معاون امور فرهنگی قوه قضاییه و رئیس مرکز امور شوراهای حل اختلاف قوه قضائیه نیز به نمایندگی از آیت‌الله آملی لاریجانی به ترتیب در مساجد آذربایجانی‌ها و جوادالائمه گرگان حضور می‌یابند.

هفت هیئت نیز به نمایندگی از رئیس قوه قضائیه به شهرستان‌های استان سفر می‌کنند

رئیس کل دادگستری استان گلستان ادامه داد: روز پنجشنبه، دهم اسفندماه هفت هیئت به نمایندگی از رئیس قوه قضاییه به شهرستان‌های استان سفر کرده و از نزدیک، مشکلات مردم را بررسی می‌کنند.

فاضلیان افزود: دادستان انتظامی قضات، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و معاون حقوقی قوه قضائیه به ترتیب به شهرستان‌های آزادشهر، آق‌قلا و بندرترکمن سفر می‌کنند.

به گفته وی، سفر رئیس کل دیوان عدالت اداری به کردکوی، معاون قضایی قوه قضائیه به کلاله، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی به گنبدکاووس و رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به علی‌آبادکتول نیز بخش دیگری از دیدارهای مسئولان عالی قضایی به نمایندگی از رئیس قوه قضائیه با مردم استان گلستان هستند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه