برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول گفت:مراسم  تجلیل از 9 خانواده شهیدان مدافع حرم گلستان در راستای برنامه های اجلاسیه 4 هزار شهید استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول برگزار می شود.

به گزارش زرین نامه؛ سید محمدرضا حسینی درباره نحوه اجرای این یادواره عنوان کرد: یادواره با تجلیل از 9 خانواده شهدای مدافع حرم استان گلستان و سخنرانی سرداران دفاع مقدس که در حال حاضر رزمنده و جانباز حرم آل البیت هستند، همراه است.

وی درباره تاثیری که برگزاری این یادواره بر جوانان نسل امروز می گذارد، گفت: دشمن می خواهد جوانان را نسبت به انقلاب بدبین کند و تهاجم فرهنگی به راه انداخته است در حالی که جوانان دلداده وطن هستند و حب به وطن دارند.

حسینی با بیان اینکه گرامیداشت این شهدا یک بخشی از دلدادگی و سلحشوری جوانان امروز را نشان می دهد، عنوان کرد: کارهای اجرایی یادواره ها توسط همین نسل سوم انقلاب انجام می شود و آنجا که برای دفاع از حرم امام و ولایت ثبت نام می کنند با اینکه جنگ را درک نکرده اند و کلیپی از خاطره ها را دیده اند داوطلب می شوند.

وی ادامه داد: قطعا جوانان می توانند فرصتی برای ابراز وجود داشته باشند که مانند شهدا و رهرو شهدا هستند و در عرصه های مختلف دفاع از ولایت، بصیرت و انقلاب از خود مایه می گذارند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه