آیین گرامیداشت 2 شهید مدافع حرم استان گلستان+ تصاویر

مراسم گرامیداشت شهیدان مدافع حرم غلامعلی تولی و علیرضا صفرپور جاجرمی پدران 2 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادكتول در مسجد الزهرا (س) این واحد دانشگاه برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ به دنبال تاکید حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور بر ضرورت  تجلیل از مقام والای شهدای گرانقدر مدافع حرم كه در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) و اندیشه ناب اسلامی، مظلومانه و غریبانه به دست دشمنان بشریت به شهادت رسیدند، مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم با حضور جمعی از اعضای هیات رئیسه واحد، اساتید،كاركنان، دانشجویان و خانواده شهدا در مسجد الزهراء (س) دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادكتول همراه با زیارت پر فیض عاشورا برگزار  شد.

این مراسم، گرامیداشت 2 تن از شهدای مدافع حرم استان گلستان، شهید علیرضا صفرپور جاجرمی و شهید غلامعلی تولی پدر دانشجویان این واحد دانشگاهی دانیال صفرپور جاجرمی و سمانه تولی بود که جانباز مدافع حرم محمود حسین پور در آن سخنرانی کرد.

modafe1

حسین پور در سخنان خود به اهمیت برقراری امنیت در کشور و منطقه اشاره کردند و آن را امری ضروری در زندگی مردم یک جامعه دانست.

وی اظهار کرد: ما باید قبل از اینكه دشمن وارد خاك میهنمان شود با آن ها مقابله و برابر حملات آن ها ایستادگی كنیم.

 حسین پور تصریح کرد: شهدای مدافع حرم با درک درست از موقعیت و وظیفه دینی خود، تصمیم گرفتند و به دفاع از حرم آل الله برخاستند و در این راه به آرزوی خود یعنی شهادت دست یافتند.

ردپای رهبر معظم انقلاب در عملیات ها

این جانباز مدافع حرم همچنین در سخنان خود به بیان خاطراتی از رزم بی امان جوانان برومند و غیرتمند ایران اسلامی در فراسوی مرزها و در دفاع از حریم ولایت نقل کرد و با اشاره به امدادهای غیبی در جنگ، گفت: در بسیاری از عملیات ها رد پای رهبر معظم انقلاب دیده را می دیدیم، آنجا که ایشان از رزمندگان به موقعیت عملیات ها آگاه تر بوده و بارها با دستورات صادر شده از طرفشان مبنی بر خالی کردن منطقه و ... رزمندگان از خطر  آسیب، رها می شدند.

وی در ادامه با اشاره به پشتیبانی رژیم صهیونیستی و امریکا از گروه های تکفیری و داعش در سوریه و عراق، گفت: وقتی هواپیماهی سقوط می کرد یا سلاحی از دشمن به دستمان می رسید، مشاهده می کردیم که آرم روی آن ها مربوط به رژیم صهیویستی و امریکا است که نشان دهنده پشتیبانی بی امان آن ها از دشمنان بشریت و گروه های تکفیری بود.

داعش به کمک فضای رسانه ای رشد کرد

حسین پور در ادامه با اشاره به اینکه تکفیری ها و داعش به کمک رسانه ها بزرگ شدند ولی در واقع ناتوان و بسیار ضعیف هستند، خاطر نشان کرد: بسیاری از این تکفیری ها و اعضای داعش نیروهای غیر نظامی و غیر سازمانی بودند که در تبعیت از دینی جدید که تکفیری ها با همکاری رژیم صهیونیستی و امریکا آن را بر اساس هوای نفسانی خود طراحی کرده بودند، به جنگ آمده و بعد از اسیر شدن نیز 60 تا 70 درصد آن ها اظهار پشیمانی می کردند.

در ادامه این مراسم جانبازان مدافع حرم اسدالله گیلك و محمود حسین پور توسط رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادكتول تجلیل شدند.

modafe1

modafe1

modafe1

modafe1

modafe1

modafe1

modafe1

modafe1

modafe1

modafe1

modafe1

modafe1

modafe1

مطالب مرتبط:

اعلام آمادگی دانشگاهیان علی آباد کتول برای دفاع از حرم آل الله+ تصاویر

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه