برپایی نمایشگاه فروش بهاره در 6 شهر گلستان

زرین نامه: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از برپایی نمایشگاه فروش بهاره در شش شهر گلستان خبر داد.

به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، یدالله وفایی در پانزدهمین جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان گلستان با محوریت بررسی اقدامات و برنامه‎های سازمان در حوزه تنظیم بازار کالا و خدمات، بررسی نوسانات قیمت در هفته گذشته و ارائه گزارش‎های رسیده به ستاد خبری این سازمان اظهار داشت: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و شب عید، تمام تلاش متولیان امر و دستگاه‎های مختلف اجرایی این است که بهترین شرایط را برای خرید مردم فراهم کنند.

جای هیچ‎گونه نگرانی برای تأمین اقلام اساسی در گلستان وجود ندارد

وی ادامه داد: به لحاظ تأمین اقلام اساسی موردنیاز، اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است و جای هیچ‎گونه نگرانی وجود ندارد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان خاطرنشان کرد: کالاهای اساسی و موردنیاز مردم تأمین شده و قسمتی از آن در سراسر استان در قالب نمایشگاه فروش بهاره در سطح شش شهر استان به صورت متمرکز و 300 فروشگاه فروش فوق‎العاده با 10 تا 15 درصد تخفیف به مردم عرضه می‎شود.

وفایی تصریح کرد: نمایشگاه فروش بهاره شهرستان گرگان از 11 تا 20 اسفند در محل دائمی نمایشگاه بین‎المللی گرگان برپا خواهد شد و در این نمایشگاه نیازمندی‎های خانواده از قبیل خوراک (گوشت، برنج، روغن، مرغ و ... )، پوشاک (لباس، کیف و کفش)، مواد شوینده و آرایشی، آجیل و میوه به قیمت ویژه و با تخفیف عرضه خواهد شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان بر وحدت، همدلی و هماهنگی بیشتر بین اعضا و دست‌اندرکاران تنظیم بازار برای تسریع در کارها و خدمات‎رسانی بهتر و مطلوب‎تر به مردم در ایام پایانی سال و شب عید تأکید کرد.

در این جلسه حسن اصلانی، معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گزارشی از اقدامات و عملکرد مصوبات جلسه قبلی و بررسی نوسانات قیمت‎ها در هفته گذشته را ارائه کرد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه