اقتصاد مقاومتی شاه کلید رفع مشکلات معیشتی مردم است

نماینده منتخب مردم علی‎آباد کتول در مجلس دهم اقتصاد مقاومتی را شاه کلید رفع مشکلات معیشتی مردم دانست و گفت: نمایندگان گلستان در مجلس باید با همگرایی و تلاش جمعی در راستای رفع مشکلات استان پیش بروند که در این مسیر زمینه سازی برای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی نیز راه گشا است.

به گزارش زرین نامه؛ اسد الله قره‎خوانی عصر روز گذشته در دیدار با فرمانده سپاه نینوا استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان در مسائل توسعه‎ای باید به صورت نگاه جمعی دیده شود و نمایندگان استان نباید در مسائل توسعه‎ای استان با یکدیگر رقابت کنند بلکه باید در کنار یکدیگر در مسیر توسعه استان گلستان در بین استان‎های کشور باید رقابت کنیم.

وی در ادامه به میزان تولید و مصرف مرغ در گلستان اشاره کرد و گفت: در حالی که در استان گلستان نزدیک به 60 تن مرغ به مصرف می‎رسد اما ظرفیت تولیدی استان گلستان در زمینه نیمچه گوشتی بالغ بر 300 تن است.

قره‎خانی ادامه داد: این در حالی است که استان گلستان تنها 20 درصد کنجاله خوراک دام و پلت را برای مرغداری‎های استان تولید می‎کند که با استفاده از فرصت اقتصاد مقاومتی میتوانیم به سمت تولید دانه روغنی و کنجاله پیش‎برویم.

وی یادآور شد: معضلات اقتصادی استان گلستان در مسیر اقتصاد مقاومتی حل شدنی است و درخواست ما از فرمانده‎هی سپاه نینوا استان گلستان این است که به صورت مستمر با نمایندگان مجلس در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی برای اشرافیت بیشتر نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی گام بردارد.

قره خانی در مجلس با بیان اینکه ما نمایندگان مجلس با انسجام بخشی به دنبال حل مشکلات استان هستیم، افزود: باید از ظرفیت‎های مجلس و دولت در راستای توسعه استان حداکثر استفاده را در مسیر توسعه استان داشته باشیم.

وی مشکل مردم و توسعه استان را نخستین اولویت نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: سلیقه‎های سیاسی در راستای توسعه استان و حل مشکلات استان کنار گذاشته شود و با بصیرت در کمیسیون‎های مجلس برای کمک به استان ورود پیدا کنیم.

نماینده منتخب مردم علی‎آباد کتول نافرجام بودن سرمایه‎گذاری پتروشیمی در استان گلستان را بر گردن مدیریت ضعیف استان و ناکارآمدی مسئولان می‎اندازد، افزود: ظرفیت‎های استان باید شناسایی شود و بررسی کنیم که  تا چه میزان می‎توانیم این ظرفیت‎های بلقوه را اجرایی کنیم./ گلستان ما

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه