فرهنگ کار، زمینه ساز پویایی جامعه است

زرین نامه: پیام رئیس منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی به همایش فرهنگ کار در تمدن ایرانی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول به شرح ذیل می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و با درود بر پیامبر مکرم اسلام(ص) و خاندان مطهرش و درود به روح پر فتوح امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و ارواح شهداء انقلاب اسلامی و با آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری(مدظلله العالی).

امروزه فرهنگ کار به عنوان شیوه زندگی، نقش بنیادی و زیر بنایی در ارتقای سطح پویایی جامعه دارد به نحوی که با ایجاد این فرهنگ، افراد جامعه کیفیت تمایلات، ذهنیات و رفتار های خود را با آن منطبق ساخته و به گونه ای رفتار خواهند کرد که علاوه بر حفظ ارزش های فرهنگی، زمینه ساز و تداوم بخش رشد و تعالی انسان در آن جامعه گردند.

درسالی که به فرموده مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای مزین است به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، بررسی فرهنگ کار به عنوان یکی از عوامل موثر در تولید می تواند بستر لازم جهت استفاده مفید و موثر از منابع انسانی و مادی را فراهم ساخته و نقش کلیدی در توازن بخشیدن به ساختار های اقتصادی و اجتماعی جامعه را به همراه داشته باشد.

قطعا برپایی این همایش نیز هم چون دیگر همایش ها، حاصل تلاش ها و زحمات افراد مخلص و دلسوزی است که با از خود گذشتگی های فراوان، زمینه تحقق اهداف ارزنده و سازنده این همایش را فراهم کرده اند. بنابراین تلاش آن ها قابل ستایش خواهد بود. لازم می دانم ضمن سپاس گزاری از فعالیت کمیته های مختلف اجرایی و علمی این همایش، برای این عزیزان توفیق و سر بلندی آرزو نموده و از درگاه ایزد منان خالصانه در خواست نمایم تا نتایج زحمات و تلاش های به عمل آمده در این همایش به بار نشسته ودر مسیر توسعه اقتصادی ایران اسلامی نقشی اثر گذار را برجای گزارد.


و من الله التوفیق
دکتر مجید مظفری
رئیس منطقه ده دانشگاه آزاد اسلامی
نهم اسفند ماه سال هزار و سیصد و نود و یک

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه