همایش فرهنگ کار در تمدن ایرانی اسلامی در دانشگاه آزاد علی آباد کتول برگزار شد

زرین نامه: معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول گفت: همایش فرهنگ کار در تمدن ایرانی اسلامی با هدف ترویج فرهنگ کار و پویایی قشر استاد و دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول برگزار شد.

مهدوی در حاشیه همایش فرهنگ کار در تمدن ایرانی اسلامی و گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان داشت: کار در فرهنگ اسلامی و سیره ی ائمه (ع) یک ارزش بوده و نیازهای بشر از طریق کار و تلاش مرتفع می شود.
وی اظهار داشت: در این همایش سعی شد به طور علمی به فرهنگ کار در تمدن اسلامی و شیوه های علمی کارآفرینی در راستای ارتقاء فرهنگ و ارزش کار، برای دانشجویان پرداخته شود.
وی خاطر نشان کرد: 11 مقاله علمی اساتید در این همایش پذیرفته شد، که 4 مقاله به صورت سخنرانی برای دانشجویان ارائه و بقیه مقالات به صورت پوستر در مجموعه مقالات چاپ می شود.

به گزارش زرین نامه: همایش یک روزه فرهنگ کار در تمدن ایرانی اسلامی با حضور دکتر منتظری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، نوروزی نماینده علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، اساتید و جمعی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول در سالن علامه جعفری ادانشگاه آزاد واحد علی اباد کتول برگزار شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه