داعش به بهانه تشکیل دولت اسلامی خون مسلمانان را می ریزد

فرمانده دفاع مقدس و جانباز جنگ تحمیلی درباره تاثیر گفتار و استراتژی سردار قاسم سلیمانی بر تفکر بشار اسد گفت: بشار اسد بر این باور بود که سوریه از نظر اجتماعی و فرهنگی در حال نابودی است ولی سردار سلیمانی در یک نشست خودمانی نه دیپلماسی وی را متقاعد کرد و گفت این ها که به بهانه تشکیل دولت اسلامی با مسلمانان می جنگند کاری جزء جنایت و خونریزی بلد نیستند.

به گزارش زرین نامه؛ سردار اسماعیل کوثری در اولین یادواره شهید مدافع حرم رحیم کابلی در روستای پیچک محله از توابع علی آباد کتول با بیان اینکه داعش و جبهه النصره در اندیشه ساخت یک کشور خلیفه ای هستند، عنوان کرد: داعش به دنبال ایجاد دولت اسلامی در عراق و شام است و جبهه النصره نیز تمایل به تشکیل یک امارت اسلامی در سوریه دارد.

وی درباره تفکرات غلط بعضی افراد برای اعزام نیرو و ارسال تجهیزات جنگی از ایران به سوریه و عراق، گفت: بعضی افراد معتقدند که نباید به جبهه سوریه و عراق کمک شود آن ها باید بدانند اگر حمایت جمهوری اسلامی ایران از این دو کشور نباشد آنگاه با نیرو های تکفیری باید در خاک کشور جنگید.

کوثری با اشاره به 2 اقدام بزرگ مقام معظم رهبری جهت بر هم زدن این اندیشه داعش و جبهه النصره که بعد از تصرف عراق و سوریه وارد ایران می شوند، اذعان داشت: هدف اصلی آن ها جمهوری اسلامی ایران بود ولی مقام معظم رهبری دستور اجرای 2 اقدام بزرگ دادند. اول اجازه عبور دشمن از 35 متری مرزهای کشور را ندادند و دوم ارسال پیامی برای آیت الله سیستانی و دعوت جوان های عراقی برای حضور در صحنه بود.

وی به دلاوری های مردان ایران زمین همچون شهید حاج حسین همدانی اشاره کرد و افزود: این شهید بزرگوار در عراق نیروها را بسیج کردند و در صحنه حاضر شدند و مقابل دشمن که با همه تجهیزات و امکانات روز دنیا آمده بود ایستادند و تعدادی از استان های عراق را نیز آزاد کردند.

فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس با اشاره به غافلگیری دشمن و حیله آمریکا در خان طومان، اظهار کرد: آمریکایی ها در جنگ تحمیلی هم حیله آتش بس را پیاده کرده بودند، در جریان خان طومان عربستان تکفیری ها را تقویت و تعدد شهدای ما را موفقیت تلقی کرد این مصداق سخن امام خمینی (ره) است که فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است.

کوثری تصریح کرد: گاهی جنایت های آمریکا منجر به قتل عام 200 هزار نفر انسان بی گناه شده ولی با وجود این همه جنایت حقوق بشر در مقابل آن سکوت کرده است.

وی درباره شهید مدافع حرم رحیم کابلی گفت: انسان های با معرفت مانند شهید کابلی که به درجه سرداری رسیده بودند می توانستند زندگی مرفه و بی دغدغه ای داشته باشند ولی زندگی را رها کردند و به جبهه مقاومت پیوستند و این شهید بزرگوار حتی فزرند خود را نیز راهی جبهه مقاومت کرد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه