رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح: عزت ایران در مذاکرات گروه 1+5، یک ارزش اسلامی است

زرین نامه: رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: برخورد با عزت گروه 1+5 با ایران، نشانه هویت و استحکام ایران اسلامی و پشتیبانی مردم از این نظام است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، حجت الاسلام والمسلمین کاظم بهرامی ساعتی پیش در جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول بیان داشت: هویت و عزت ایران، یک ارزش اسلامی است که علیرغم فشارهای زیاد اقتصادی اجازه تسلط دشمن بر کشور را نمی دهد.
وی با بیان اینکه ما باید این عزت و کرامت را در همه زوایای زندگی حفظ کنیم، اظهار داشت: نظام اسلامی همانطور که در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان د اد، با هوشمندی در مقابل دشمنان ایستاده و تسلیم نمی شود.
بهرامی ضمن تاکید بر اهمیت مسئولیت در نظام اسلامی، اظهار داشت: مسئولین باید برای پاسخگویی به عملکرد خود و استفاده صحیح از این فرصت و امانت، با همدلی و استحکام بیشتر در جهت حل مشکلات مردم تلاش کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: همه ادارات باید با همفکری و همدلی با ارائه راهکارهای فرهنگی، اجتماعی و تربیتی در بحث پیشگیری از جرم و کاهش بزهکاری در جامعه تلاش کنند.
بهرامی تصریح کرد: با کاهش جرم و عمومیت بزهکاری، دستگاه قضایی می تواند با قاطعیت و سرعت بیشتری به پرونده هارسیدگی کند.
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در بحث کمبود نیروی انسانی گفت: در حال انجام اقداماتی جهت جذب نیرو هستیم که امیدوارم نتایج آن زودتر برسد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه