اجرای طرح "همای رحمت" در علی آباد کتول

فرماندار شهرستان علی آباد کتول از اجرای طرح "همای رحمت" از سوی جمعیت هلال ‌احمر این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این طرح برای خدمت رسانی و تامین مواد غذایی نیازمندان با حفظ آبروی آن ها در این ماه مبارک در حال اجرا است.

به گزارش زرین نامه؛ احمد تجری مفرد در نشست شورای اجرایی هلال احمر علی آباد کتول به نکاتی که سبب افزایش سطح درآمد این اداره می شود اشاره کرد و افزود: شناسایی خیرین و راهکارهای توان افزایی نیروهای عملیاتی در بخش فعالیت های امدادی و عام المنفعه و بسترسازی و بکارگیری سیاست های مناسب سبب افزایش سطح درآمد هلال احمر می شود که در دستور کار باید قرار بگیرد.

وی خدمات و فعالیت های امدادی جمعیت هلال احمر را موفقیت آمیز دانست و تصریح کرد: توسعه و حفظ جایگاه هلال احمر نیازمند مشارکت مردم و داوطلبان امدادگر در برنامه های امدادی این اداره است که امدادگران باید اصل ماموریت جمعیت هلال احمر را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حاجیلری رییس جمعیت هلال احمر علی آباد کتول نیز در این نشست با معرفی فعالیت و ارائه گزارشی درباره روند اجرای طرح امداد و نجات و فعالیت های عمرانی انجام گرفته، بیان کرد: درشهرستان تعداد 2 هزار و 200 نیروی امداد فعالیت می کنند که 930 تن از آن ها به عنوان نیروی فعال شناخته شده اند.

shorahelal1

shorahelal1

shorahelal1

shorahelal1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه