"سید عباس عباسی" مسئول عتبات عالیات علی آباد کتول شد

"سید عباس عباسی" مسئول عتبات عالیات علی آباد کتول شد که قبل از آن "مرحوم حاج نصرت سلیمانی" این مسئولیت را برعهده داشت.

به گزارش زرین نامه؛ در نشستی با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و هیئت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات علی آباد کتول و معراجی رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گلستان از زحمات مسئول سابق ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان، مرحوم حاج نصرت الله سلیمانی که در اوایل سال 95 به رحمت ایزدی پیوست قدردانی و عباسی برای این مسئولیت انتخاب و با اعطای حکم معارفه شد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گلستان در این نشست به عشق و علاقه مسلمانان و محبین اهل بیت (ع) برای سفر به عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: مردم ایران و مسلمانان دیگر کشورها حدود نیم قرن از زیارت ائمه اطهار (ع) محروم بودند در نهایت با نابودی رژیم بعث عراق شرایط برای زائران فراهم شد.

صفر معراجی با بیان اینکه توسعه و بازسازی اماکن مقدس بعد از نابودی رژیم بعث عراق در دستور کار قرار گرفت، اذعان داشت: با توجه به اینکه در زمان صدام هیچگونه اقدامی در زمینه توسعه اماکن مقدس انجام نشده بود، امکانات محدود و پائین جوابگوی خیل عظیم مشتاقان خاندان اهل بیت (ع) نبود.

وی به علت تاسیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: این ستاد بعد از تاسیس، بازسازی اماکن مقدس و امورات زائرین را برعهده گرفت و این ستاد در این شهرها و اماکن زیارتی در طول 10 سال گذشته خدمات ارزشمند ارائه کرده است.
معراجی اظهارکرد: در سال 92، 270 میلیون تومان و در سال 93، 520 میلیون تومان کمک نقدی از سوی مردم استان گلستان به اماکن زیارتی شده است.

فرماندار شهرستان علی آباد کتول نیز در این نشست با بیان اینکه مشارکت در ساخت عتبات عالیات، تضمین کننده خیر دنیا و آخرت است، بیان کرد: این مهم یک فرصت معنوی و خوان الهی است که گسترانیده شده و باید با فراگیر کردن آن آحاد جامعه را از آن متنعم کنیم.

atabat1

atabat1

atabat1

atabat1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه