حفاظت از محیط زیست دغدغه دلسوزان باشد

فرماندار شهرستان علی آباد کتول با بیان اینکه تخریب محیط زیست پیامدهای جبران ناپذیزی برای بشریت دارد، گفت: حفاظت از محیط زیست دغدغه دلسوزان آن باشد و تقویت محیط زیست برای دوام زندگی انسان در دستور کار همه قرار بگیرد.

به گزارش زرین نامه؛ احمد تجری مفرد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که اصلاح شرايط زيستي به منظور برخوردار ساختن جامعه از محيط زيست سالم و رعايت عدالت و حقوق بين نسلی است، عنوان کرد: یکی از وظایف اداره محیط زیست اصلاح شرایط عاری از عوامل زیست محیطی است و دولت آن ها را در این زمینه حمایت می کند بنابراین باید همه تلاش خود را برای حفظ و اصلاح شرایط انجام دهند.

وی به تاثیر حمایت مسئولین از محیط زیست اشاره کرد و افزود: توجه، تقویت و پشتیبانی همه جانبه از محیط زیست، می تواند اثر مثبتی بر روند کار محیط بانان و اجرای اهداف سازمان محیط زیست داشته باشد.

تجری مفرد با بیان اینکه محیط زیست علی آباد کتول در اجرای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری به خوبی عمل کرده است، گفت: هدف دولت تشویق صنایع به سمت کاهش عوامل آلایندگی و تبدیل شدن به صنعت پاک و سبز است که محیط زیست شهرستان در این امر موفق بوده است.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه