نماینده علی آباد کتول: اجرای به موقع احکام مجرمان یک عامل بازدارنده است

زرین نامه: نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای به موقع احکام قضایی می تواند یک عامل خوب و بازدارنده در سطح شهرستان باشد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، رحمت اله نوروزی عصر پنج‎شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان علی‎آبادکتول گفت: مردم و مسئولان این شهرستان از سال‎های قبل از انقلاب، پیرو خط امام راحل بودند و در انقلاب نیز نقش خود را به خوبی ایفا کردند و تاکنون نیز در همه مراحل همنوا با مقام معظم رهبری بوده و هستند که اینها همه از افتخارات و سربلندی ماست.

اجرای به موقع احکام مجرمان یک عامل بازدارنده است

وی عملکرد نیروی انتظامی را رضایت‎بخش ارزیابی کرده و بیان داشت: نیروی انتظامی در شناسایی و دستگیری قاتلان در بحث قتل‎های صورت گرفته با جدیت و سرعت عمل اقدام کرد، ولی لازم است برای اجرای احکام اقدامات جدی‎تری صورت بگیرد زیرا اجرای به موقع احکام می‎تواند یک عامل بازدارنده خوبی در سطح شهرستان باشد.
وی تصریح کرد: در چنین شهرستانی که دارای مردمی انقلابی و ولایت‎مدار است نباید حوادث و اتفاقات ناگوار موجب آزردگی مردم شود.
این مسئول گفت: دیوان عدالت اداری نیز در مصوبات شورای تامین رسیدگی جدی‎تری داشته باشد، زیرا این گونه حوادث و آسیب‎ها و همچنین مواردی از قبیل موادمخدر و توزیع‎ کنندگان و خرده‎فروشان موادمخدر باید سریعتر شناسایی و جمع‎آوری شوند.
باید برخورد جدی با متجاوزان به منابع طبیعی شود

نوروزی مشکل منابع طبیعی را نیز یکی از مشکلات شهرستان عنوان کرد و اذعان داشت: در این شهرستان به بخشی از منابع طبیعی و ملی تعرض شده است که باید پیگیری و پس گرفته شود و در مقابل مردم نیز از منابع طبیعی در خصوص اراضی‎شان گله‎مند هستند که این نیز باید پیگیری و حل شود.

دستگاه‎های اداری علی‎آبادکتول در انجام امورات پرتلاش هستند

نوروزی تصریح کرد: مردم این شهرستان قشری سخت‎کوش و زحمت‎کش هستند و هیچ نگرانی در شهرستان نداریم، زیرا همه مردم فهیم با ولایت و با دیانت هستند و دستگاه‎های اداری علی‎آبادکتول نیز در انجام امورات فعال و پرتلاش هستند.

نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است به علی‎آبادکتول نگاه ویژه‎ای شود، زیرا با وجود آداب و رسوم، فرهنگ، صنایع دستی و توانمندی‎های زیادی که دارد؛ ولی سهم گردشگری ما تنها نیم درصد است که لازم است در این خصوص تمهیدات و اقدامات ویژه‎ای صورت گیرد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه