آیین افتتاحیه جام رمضان بانوان در علی آباد کتول

مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان علی آباد کتول از برگزاری مسابقات جام رمضان بانوان در شهرستان خبر داد و گفت: افتتاحیه و قرعه کشی این مسابقات امشب (یکشنبه 31 خرداد) بعد از زمان افطار انجام می شود و مسابقات به مدت 4 شب ادامه می یابد.

به گزارش زرین نامه؛ سمیه زنگانه با بیان اینکه مسابقات جام رمضان در 4 رشته ورزشی برگزار می شود، عنوان کرد: مسابقات با حضور 6 تیم والیبال، 4 تیم فوتسال، 10 تیم داژبال یا «وسطی» و طناب زنی به صورت انفرادی در سطح سالن ها و هیئت های ورزشی و علاقمندان به ورزش در سالن سرداران علی آباد کتول اجرا می شود.

وی درباره هدف از برگزاری مسابقات ویژه بانوان در سطح شهرستان، افزود: بانوان باید اوقات فراغت مناسب و سالمی داشته باشند تا طراوت و نشاط آن ها را تضمین کند که با این نیت آسیب های اجتماعی در جامعه کمتر دیده شود و همچنین با شرکت دادن بانوان جوان در این مسابقات مسائل کمتری در این رده سنی بوجود می آید و جوانان سالم تری خواهیم داشت.

زنگانه اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان امسال برای دومین سال این مسابقات را بین رده های سنی مختلف برگزار می کند، که استقبال از سوی جوانان بسیار چشمگیر بوده است.

وی به حامیان مسابقات جام رمضان بانوان علی آباد کتول اشاره کرد و گفت: اداره ورزش و جوانان، شورای شهر، کمیته امداد امام خمینی (ره)، هلال احمر ، نیروی انتظامی، آموزشگاه پارمیس با مدیریت تجری و دانشکده سما از این دوره از مسابقات حمایت می کنند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه