نقش موثر قوه قضاییه در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی

فرماندار علی آباد کتول با بیان اینکه قوه قضاییه سبب تحقق آرمان های انقلاب اسلامی شده است، گفت: این قوه نقش مثبتی در مديريت حوزه های امنيتی، سياسی و انتظامی ايفا می کند.

به گزارش زرین نامه؛ احمد تجری مفرد در مراسم غبارروبی و گلباران گلزار شهدا گمنام شهرستان به مناسبت هفته قوه قضاییه با اشاره به اینکه این قوه يكی از مهمترين دستاوردهای انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: قوه قضاییه در تأمين امنيت داخلی كشور و حفظ دستاوردها و شعائر انقلاب اسلامی بسيار مؤثر و موفق بوده است.

وی اذعان داشت: قوه قضاییه باید در تلاش باشد استقلال خود را همواره حفظ كند و با اقتدار تقويت امنيت جامعه و آرامش خاطر را براي مردم به ارمغان بياورد.

تجری مفرد با گراميداشت ياد و خاطره شهيد بهشتي و 72 تن از يارانش درباره نقش این شهید بزرگوار در شكل گيري پايه هاي اوليه انقلاب اسلامي، افزود: ایشان با بهره گيري از توان حقوقي، علم و بينش سياسي، زمينه تشكيل ساختار مستحكم قوه قضاييه را در چارچوب قوانين اسلامي و الهي فراهم کردند.

وی اظهار کرد: نقش مهم و حياتي شهيد بهشتي در تدوين قانون اساسي و بنيان گذاري شاكله هاي اصلي انقلاب اسلامي بسيار ستودني و قابل توجه است كه مي بايست براي نسل های جديد و آینده بصورت جدي تبيين شود.

hafteghove1

hafteghove1

hafteghove1

hafteghove1


انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه