۱۲۰ کیلو تریاک در علی آباد کتول کشف شد+ تصاویر

فرمانده نیروی انتظامی علی آباد کتول گفت: به دنبال اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی ضربتی نیروی انتظامی در ۳ ماهه نخست سال جاری، ۱۲۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

سرهنگ علی اکبر اژدری در گفتگو با خبرنگار زرین نامه با ارایه گزارشی از اقدامات نیروی انتظامی در سال ۹۵، بیان کرد:  از ابتدای سال جاری تا کنون، تعداد ۱۰۰ نفر سارق و ۳۰۰ نفر  از متهمین به سایر جرم ها در شهرستان علی آباد کتول دستگیر شدند.

وی گفت: در اقدامی اطلاعاتی، عملیاتی و مراقبتی ۶ نفر سارق مسلح که در خارج از حوزه علی آباد کتول سرقت کرده بودند، با عملیاتی ضربتی در این شهرستان دستگیر شدند.

اژدری در ادامه با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی  در شهرستان، تصریح کرد: عملیات دستگیری ارازل و اوباش منطقه که اقدام به ایجاد رعب و وحشت کرده بودند، همچنان ادامه دارد.

وی به کشف ۱۶۸ فقره سرقت و دستگیری ۱۲۷ نفر از معتادین به عنوان دیگر اقدامات نیروی انتظامی شهرستان در ۳ ماهه نخست سال جاری اشاره کرد.

فرمانده نیروی انتطامی علی آباد کتول در پایان با اشاره به اقدامات پیشگیرانه از اعتیاد، گفت: در راستای پیشگیری از معضل اعتیاد تا کنون همایش هایی در سطح شهرستان برگزار شده و تشویق و ترغیب NJO  ها انجام نیز همچنان ادامه دارد.

 

kasfoaat1

 

kasfoaat1

 

kasfoaat1

kasfoaat1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه