روز قدس از تدابیر ارزشمند امام خمینی (ره) برای براندازی صهیونسیم است

فرماندار علی آباد کتول در پیامی به مناسبت روز قدس اعلام کرد: روز قدس شکوفه ای از تدابیر اندیشمندانه و ژرف نگری های سیاسی و جهان شمول حضرت امام خمینی (ره) است که برای براندازی رژیم کودکش صهیونسیم آن را نام نهادند.

به گزارش زرین نامه؛ احمد تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول در این پیام ضمن دعوت از مردم ولایتمدار این شهرستان برای حضور در راهپیمایی روز قدس، آورده است: 

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

 روز قدس شکوفه ای از تدابیر اندیشمندانه و ژرف نگری های سیاسی و جهان شمول حضرت امام خمینی (ره) به منظور حمایت همه جانبه مسلمانان جهان از قیام مردم مظلوم فلسطین می باشد که پایه گذار مقاومت شده است.

روز قدس، روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان بی دفاع فلسطین، روز استقامت، سرافرازی، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام است.

روز قدس امسال در حالی برگزار می گردد که گوشه گوشه جهان اسلام از سوریه، عراق، یمن و بحرین گرفته تا شمال آفریقا در آتش نزاع، درگیری، فتنه و تکفیر تروریست‌ها می‌سوزد و در این میان حملات بی‌رحمانه سعودی‌ها به مردم مظلوم یمن و کشتار هزاران غیر نظامی بی‌دفاع و انهدام خانه‌های مردم و زیر ساخت‌های اقتصادی آنها حتی در ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد. 

روز قدس روز اتحاد و یکپارچگی مسلمانان عالم علیه جبهه کفر، الحاد، ظلم و اشغالگری و روز برائت و اعلام نفرت مسلمان و آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس و حامی بزرگ آن شیطان بزرگ است.

در این روز پیوند انقلاب اسلامی، مسلمانان جهان و مقاومت در برابر اسرائیل و آمریکا برقرار می شود . 

ملت همیشه در صحنه ایران و مردم فهیم و سرافراز شهرستان علی آباد کتول به نشانه سرکوبی ستم و حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی و با همراهی مراجع عالیقدر، عالمان و مسئولان، امسال نیز در راهپیمایی روز قدس، سنگ‌تمام خواهند گذاشت و برائت خود از جرثومه‌های فساد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در زمین را اعلام خواهند نمود .

اینجانب به نوبه خود از جامعه فهیم و مومن مردم شهرستان علی آباد کتول به ویژه خانواده بزرگوار شهدا، جانبازان، ایثارگران، جامعه مدرسین، دانشجوایان، ورزشکاران و مسئولین دعوت می نمایم همگام آحاد ملت با حضوری گسترده در این راهپیمایی بار دیگر همبستگی، صلابت و بیداری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.»

احمد تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه