شب شعر واژه های مهربانی در علی آبادکتول برگزار شد+ تصاویر

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آباد کتول گفت: دومین شب شعر واژه های مهربانی به مناسبت ماه رحمت الهی و گرامیداشت روز قلم همراه با ضیافت افطار برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ حسن دیلم با اشاره به اینکه برپایی شب شعر در ماه رمضان سبب می شود، اشعار شعرا رنگ و بوی برکت و معنویات ماه مبارک بگیرد، عنوان کرد: فرصتی در اختیار عاشقان است که دل ها را به یاد محبوب به سمت آسمان ببرند و از باران رحمت بی کرانش بیابان های خشک قلب و ایمان را آبیاری کنند.

وی با بیان اینکه شب شعر با تلاش اعضای انجمن شعر و ادب قلم زرین شهرستان همراه با ضیافت افطاری برگزار شد، اظهار کرد: انجمن شعر و ادب قلم زرین شهرستان یکی از موفق ترین انجمن ها است که برگزاری نشست های هفتگی و عصر شعرهای متعدد و حضور شاعران در این نشست ها نشان از پویایی این انجمن دارد.

دیلم حضور مسئولین در شب شعر را مایه دلگرمی شاعران دانست و اذعان داشت: از نکات مهم این شب شعر حضور مسئولین شهرستان در این ضیافت الهی بود که مایه دلگرمی و خشنودی شاعران شد تا قلم پاک و کلام ناب خود را در اشاعه فرهنگ دینی، ارزش ها و اعتقادات هر چه بهتر و اثرگذارتر بکار بگیرند.

وی درباره الطاف پروردگار بر بندگانش در ماه مبارک رمضان، افزود: این ماه، ماه عشق و عاشقی است ماهی که محبوب بندگانش را صدا می زند و بر سفره ای به پهنای آسمان فرا می خواند.

مسئولین از اجرای برنامه های فرهنگی حمایت کنند

معاون فرماندار علی آباد کتول نیز در این شب شعر با بیان اینکه در این ماه مبارک شنیدن آثار معنوی از زبان شاعران مانند شنیدن کلام وحی است، بیان کرد: شعر معنوی از درون پاک انسان به جوشش در می آید و ترکیب کلمات، شعری را متولد می کند که با شنیدن آن انسان به آرامش می رسد و این باعث خوشحالی و افتخار شهرستان است که شاعران با تلاش خود چنین شب شعری را برگزار کردند.

زنگانه با تاکید بر اینکه مسئولین از برنامه های فرهنگی علی آباد کتول حمایت کنند، افزود: وقتی حرکت های ادبی و نشست های فرهنگی در شهرستان وجود دارد، توجه مسئولین به مسائل فرهنگی باید بیشتر و همچنین می طلبد که از هنرمندان حمایت و اجرای فعالیت های فرهنگی ترویج داده شود.

shabsher1

shabsher1

shabsher1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه