تجلیل از هنرمندان موسیقی محلی کتولی

طی مراسمی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و معاون شهردار فاضل آباد از هنرمندان موسیقی محلی کتولی، آقایان سید احمد حسینی و علی اصلانی کتولی تجلیل شد.

به گزارش زرین نامه؛ در این مراسم دیلم کتولی رییس شورا اسلامی فاضل آباد درباره هدف از برگزاری این مراسم، گفت: از هنرمندان موسیقی محلی، ترویج و زنده نگه داشتن فرهنگ، آداب و رسوم و سنن مردم منطقه باید حمایت شود.

وی اذعان داشت: موسیقی اصیل ایرانی و از جمله موسیقی سنتی مناطق و نواحی شامل نغمه ها و آوازهایی است که از هزاران سال پیش تاکنون سینه به سینه در متن جامعه جریان داشته است و در واقع موسیقی هنر بیان احساسات به وسیله صداها است.

سید احمد حسینی نیز در این مراسم با اشاره به تألیفات انتشار یافته و در دست اقدام خود، عنوان کرد: بخش قابل توجهی از فرهنگ ما، فرهنگ موسیقی است که در برگیرنده آداب و رسوم و سنن منطقه از گذشته تاکنون است. 

وی با بیان اینکه هجمه فضاهای مجازی و فرهنگی توجه به موسیقی سنتی مناطق و نواحی بیشتر احساس می شود، اظهار کرد: مردم و مسئولین جهت تامین منابع مالی، چاپ و نشر آثار خود و سایر هنرمندان شهرستان حمایت و پشتیبانی کنند. 

در این مراسم سید احمد حسینی و علی اصلانی کتولی نیز گزارشی از فعالیت ها و اقداماتی که برای برگزاری و شرکت در جشنواره های موسیقی در کشور، شهرستان و نواحی ایران در کرمان انجام شده، ارائه کردند. 

tajlilmos1

tajlilmos1

tajlilmos1

tajlilmos1

tajlilmos1

 انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه