معروف در شبکه های کشوری، مظلوم در صدا و سیمای گلستان!+ تصاویر

آنچه که بیش از هر چیز دیگری جای تعجب دارد اینست که آیت الله قدمی چهره معروف قرانی استان گلستان علیرغم اینکه در شبکه های کشوری طرفدار دارد درصدا و سیمای گلستان مظلوم است.

به گزارش زرین نامه؛ هفته گذشته روز پنجشنبه آیت الله سید حبیب الله قدمی، حافظ و مفسر قرآن کریم، صحیفه سجادیه، دعای جوشن کبیر ، چهره مطرح قرانی استان گلستان مهمان برنامه «مزرع سبز فلک» در شبکه قرآن صدا و سیما بود .

آنچه که این روحانی خوشتیپ و معروف گلستانی را در اذهان عمومی استان و کشور مطرح ساخته ، چهره قرانی ایشان است که در سالهای اخیر باعث رشد روز افزون جوانان و طلبه های جوان به این روحانی شده است بطوریکه در صفوف نماز جماعت پشت سر ایشان از هر سن و سال و رنگ و گروهی دیده می شوند.

آیت الله قدمی امام جماعت نمونه استان از مسجد امام رضا (ع) گرگان می باشد که همه ساله در هر روز ماه مبارک رمضان یک جزء قران را از حفظ و با چشمان بسته می خواند . کرسی تفسیر قران ایشان نیز با استقبال جوانان گلستانی روبرو شده بطوریکه برخی از جوانان از ایشان خواسته انددرس تفسیر قران کریم برایشان بگذارد .

ghadami2

شاخصه دیگر ایت الله قدمی غیر سیاسی بودن ایشان و پرداختن بیشتر به آیات قران و روایات ائمه معصومین می باشد اما در عین حال این موضوع باعث نشده از روحیه انقلابی این روحانی معروف گلستانی ذره ای کاسته شود . 

او در هر چهار دولتی که بعد از انقلاب در کشور روی کار آمده اند هر جا انحرافی مشاهده کرد ، تذکر داد بطوریکه ایشان یکی از منتقدین اصلی اشرافیگری هاشمی ، لاابالیگری زمان خاتمی ، چهار سال دوم احمدی نژاد و اقدامات ضد فرهنگی دولت روحانی بود .

اما برایمان جای سوال است این چهره مطرح استان گلستان چرا باید در استان خود مظلوم واقع شود و در واقع این پتانسیل و ظرفیت نباید درصدا و سیمای گلستان بکار گرفته شود ؟ 

هر ساله شاهدیم که در ماه مبارک رمضان یکسری برنامه های تکراری پخش می شود که غالبا جان پسند نیست و چه خوب بود از این فقیه عالیقدر حافظ قران کریم و مفسر کتاب وحی بیشتر بهره می بردیم .

انتهای پیام /

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه