کمیته امداد امام (ره) نهادی امید ساز است

نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) نهاد مقدس و امید سازی است که از نیازمندان دستگیری می کنند.

به گزارش زرین نامه؛ اسدالله قره خانی در دیدار با مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره ) علی آباد کتول با  با ابراز خرسندی از عملکرد این نهاد مقدس گفت: کمیته امداد یادگار امام راحل بوده و یک نهاد مقدس امید ساز است که تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان  فعالیت می کند و باید همه جانبه حمایت شود .

وی اظهار کرد: بنده به کمیته امداد نگاه اعتقادی دارم و معتقد به رعایت عدالت، برخورد یکسان و دقت نظر در کار این نهاد مقدس هستم. کارکنان کمیته امداد باید شرایط خاص مددجویان در این نهاد را رعایت کرده و با خلقی خوش به آن ها خدمات رسانی کنند.

محمد رضا راثی سرای مدیر کمیته امداد علی آباد کتول هم در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت ها و عملکرد یک سال اخیر این کمیته در شهرستان، بیان کرد:  کمیته امداد حضرت امام (ره) یک نهاد خدماتی - حمایتی و فارغ از گرایش سیاسی است.

 وی تصریح کرد: کمیته امداد حضرت امام (ره) با هدف دستگیری از نیازمندان و محرومین جامعه اسلامی تشکیل شده و تا کنون از همکاری و حمایت مسئولان، خیران و مشارکت همه جانیه مردم برخوردار بوده است.

راثی سرایی افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی مردم به ویژه قشر محروم و نیازمند، انتظار است در سال اقتصاد مقاومتی از همه ی ظرفیت ها به خصوص همیاری و همدلی خیران، مسئولان و مردم نیکوکار برای خدمت رسانی به ولی نعمت های جامعه استفاده حداکثری  شود. 

didar100

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه