بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب علی آباد کتول

رییس تامین اجتماعی علی آباد کتول از بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب خبر داد و گفت: برای حمایت کارفرمایان و رفع نواقص تولید، بخشودگی جرایم از تاریخ 27 خرداد ماه آغاز شده و تا 27 شهریورماه سال جاری ادامه دارد. 

علی اکبر سلیمانی شیرنگی در گفتگو با زرین نامه با اشاره به مواردی که مشمول قانون بخشودگی جرایم می شود، عنوان کرد: این طرح شامل کارگاه ها و فعالیت های تولیدی، صنعتی و معدنی اشخاص حقیقی و حقوقی، دولتی و غیردولتی می شود و لازم است کارفرمایان برای بهره مندی از این طرح بخشودگی تا 27 شهریور ماه به شعبه تامین اجتماعی علی آباد کتول مراجعه کنند.

وی با تاکید بر لزوم پرداخت بدهکاری های کارفرمایان، اظهار کرد: تامین اجتماعی یک ارگان مردمی است و خلف وعده کارفرمایان نسبت به پرداخت مطالبات خود سبب کاهش کیفیت خدمت رسانی این اداره می شود و درصد هزینه ها نسبت به درآمدها را افزایش می دهد. 

نیمی از جمعیت بخش مرکزی علی آباد کتول تحت پوشش تامین اجتماعی

سلیمانی در ادامه با اشاره به گزارش های آماری تامین اجتماعی علی آباد کتول، تشریح کرد: 17 هزار و 20 بیمه شده اصلی و 29 هزار و 853  بیمه شده تبعی، 8 هزار و 55 مستمری بگیر اصلی و تبعی و همچنین 4 هزار و 48 کارگاه فعال در شعبه  تامین اجتماعی علی آباد کتول ثبت شده است. 

وی درباره وضعیت ارائه خدمات الکترونیکی به بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان در این شعبه تامین اجتماعی، گفت: اکثر خدمات تامین اجتماعی علی آباد کتول الکترونیکی شده که رضایت، تکریم و حفظ کرامت ارباب رجوع را به دنبال داشته و به شعار عدالت محوری این سازمان تحقق بخشیده است.

به گفته سلیمانی اگر چه با افتتاح شعبه شهر فاضل آباد در سال گذشته، تعداد افراد تحت پوشش شعبه علی آباد کتول کاهش یافته اما موجب سهولت ایاب و ذهاب، دسترسی آسان ارباب رجوع به شعبه و ارائه خدمات مطلوب به آن ها  شده است.

عمل به وعده ها در موعد مقرر

وی با بیان اینکه اداره تامین اجتماعی علی آباد کتول با پیروی از پیام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» از مرحله شعار گذر کرده و  اهداف خود را به عمل مبدل ساخته، بیان کرد: واریز حقوق در موعد مقرر و پرداخت مابه التفاوت آن و روان سازی دستورالعمل ها موجب شده که این اداره به وعده های خود عمل کند.

رییس تامین اجتماعی علی آباد کتول در پایان برنامه محوری، امانت داری  و پاکدستی، کرامت انسانی، قانون مداری و عدالت محوری، تخصص گرایی، همبستگی سازمانی، تعهد حرفه ای، اخلاق گرایی، آینده نگری و بهبود مستمر و روزآمد را از محوریت های عملکرد کارکنان اداره تامین اجتماعی برشمرد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه