بزرگترین آرزوی دختر معلول گلستانی برآورده شد

لیلا معلول توانمندی که بزرگترین آرزویش حضور در بین الحرمین است همراه دومین کاروان دانشگاهی استان گلستان به عتبات عالیات اعزام شد.

به گزارش زرین نامه؛ مهدی احمدی، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان و مدیر کاروان اعزامی به کربلا معلی ازدانشگاه های گلستان در گفت و گو با خبرنگار«دانشجو سلام»با بیان اینکه دومین کاروان دانشگاهی استان گلستان دیروز یکشنبه از فرودگاه گرگان عازم کربلا شد گفت: اعزام کاروان های دانشگاهی استان تا آبان ماه ادامه دارد.

وی افزود: کاروان های اعزامی شامل 41 نفر از دانشگاهیان می باشد که مدیر کاروان و روحانی نیز در یان سفر معنوی زائران را همراهی می کنند.

احمدی تصریح کرد: برنامه کاروان های اعزامی زمینی در قالب 10 روز و هوایی در 7 روز برنامه ریزی شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در ادامه گفت: اعزام کاروان های دانشگاهی از گلستان به عتبات عالیات تا آبان ماه ادامه دارد و دانشگاهیان در قالب کاروان هایی در تاریخ های 31 مرداد ماه، 25 مهرماه و 4 آبان ماه نیز به کربلا معلی اعزام می شوند.

احمدی در پایان گفت: از این تعداد کاروان های اعزامی 2 کاروان زمینی و 4 کاروان دانشگاهی بصورت هوایی به عتبات عالیات اعزام می شوند.

گفتنی است: لیلا معلول توانمندی که بزرگترین آرزویش حضور در بین الحرمین است نیز به همت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول و پیگیری های رسانه ای «دانشجو سلام» همراه این کاروان به کربلا اعزام شد.

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه