کانون بسیج رسانه علی آباد کتول افتتاح می شود

فرمانده سپاه پاسداران علی آباد کتول گفت: کانون بسیج رسانه علی آباد کتول 21 مرداد ماه جاری در این شهرستان افتتاح می‌شود.

سرهنگ محمود بیات کوهسار در گفت و گو با زرین نامه بیان کرد: آیین افتتاح کانون بسیج رسانه شهرستان علی آباد کتول با حضور مسئول بسیج رسانه گلستان، مسئولان شهرستان و خبرنگاران 21 مرداد ماه جاری ساعت 18 در حسینیه سپاه پاسداران  برگزار می شود.

وی با بیان این که بسیج رسانه گلستان 7 شهید والامقام دارد که 4 شهید آن از فرزندان علی آباد کتول هستند،  اظهار کرد: حجت الاسلام سید حسن حسینی، حجت الاسلام محمد مهدی شریفی، محمد رضا معززی و تهمینه قلی پور اردکانی شهدای رسانه علی آباد کتول هستند که در روز افتتاح کانون بسیج رسانه شهرستان، اهالی رسانه و مسئولان با حضور در امامزاده عبدالله روستای ساورکلاته و امامزاده هارون روستای الازمن با آرمان های بلند آن بزرگواران تجدید میثاق کرده و قبور مطهرشان را عطر افشانی می کنند.

بیات در ادامه با اشاره به نقش بسیج رسانه در مقابله با استکبار، گفت: بسیج رسانه بستری برای سازماندهی ظرفیت‌های مردمی در مقابله با ترفندهای استکبار است که در ابعاد گوناگون تقویت و سازماندهی می‌شوند.

وی تاکید کرد: بسیج رسانه نقش مهمی در تنویر افکار عمومی و بصیرت افزایی دارد و اعضای آن سربازان و پیش‌قراولان جنگ نرم هستند که باید در راستای اعتلای نظام اسلامی نقش خود را  به خوبی ایفا کنند.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان علی آباد کتول در پایان تاکید کرد: سپاه شهرستان علی آباد کتول آماده همکاری با خبرنگاران بسیجی برای تحقق اهداف بسیج رسانه در این شهرستان است.

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه