تجلیل از برگزیدگان جشنواره «سلامت و رسانه» گلستان/ خبرنگار زرین نامه در استان درخشید

دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان طی مراسمی ضمن تجلیل از خبرنگاران استان، اسامی برگزیدگان دومین جشنواره «سلامت و رسانه» استان را معرفی و از آنان قدردانی کرد که نام وحید حاج سعیدی از پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه در میان این اسامی بود.

به گزارش زرین نامه به نقل از پاسرو؛ اختتامیه دومین جشنواره استانی «سلامت و رسانه»، بعدازظهر امروز، در دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد که طی آن از برگزیدگان بخش های «خبر، گزارش خبری، عکس خبری، مصاحبه، تیتر و نقد» رسانه ای در حوزه سلامت تجلیل به عمل آمد.

بر اساس نظر هیات داوران که از خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان به بررسی آثار ارسالی پرداخته بودند، نفرات زیر مورد تجلیل قرار گرفتند:

در بخش «خبر» قربانعلی شیرزاد ار روزنامه جمهوری اسلامی ایران، فهیمه اجاقلو از خبرگزاری فارس و عبدالغفور توکلی از هفته نامه یاپراق نفرات اول تا سوم و آقای صالح افتخاری از سایت البرز گلستان، رحمت الله میرزاعلی از روزنامه ایران، هاجر ممشلی از خبرگزاری ایسنا و فائزه نوچمنی از خبرگزاری شبستان نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش «گزارش خبری» نیز جوایز نفرات اول تا سوم به ترتیب به زهره رجبی از خبرگزاری فارس، الهه رمضان پور از روزنامه گلشن مهر و وحید حاج سعیدی از پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه نعلق گرفت.

همچنین عقیل مهقانی از آژانس عکس همشهری، مجید میهن دوست از خبرگزاری ایرنا و فائزه کابلی از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما نیز در بخش «عکس خبری» حائز رتبه های اول تا سوم شدند و میثم محسنی نیز در این بخش شایسته تقدیر شناخته شد.

 photo 2016 08 13 10 38 53

بر اساس نظر هیات داوران بخش «مصاحبه» تنها یک برگزیده داشت و هدیه این بخش به اثر ارسالی از فرزانه سراوانی از روزنامه همشهری اختصاص پیدا کرد.

هیات داوران دومین جشنواره «سلامت و رسانه» هیچ اثری را در بخش «تیتر» حائز رتبه تشخیص نداد، در بخش «نقد» نیز به لحاظ فنی هیچ اثری حائز رتبه نشد.

گفتنی است آقایان ایوب کلاهدوز، ایرج رمضانی، ساوش کیانی پور، یحیی آذری و یحیی کریم آبادی اعضای هیان داوران این جشنواره را شکل می دادند که در مرام مذکور از طرف دانشگاه علوم پزشکی استان مورد تقدیر قرار گرفتند.

در پایان این مراسم نیز لوح تقدیری از سوی خانه مطبوعات استان به پاس فعالیت های تقی ریاحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در حوزه ارتقای سطح سلامت مردم استان و تعامل وی با رسانه ها اهدا شد.

لازم به ذکر است، ریاحی در حاشیه این مراسم از رایزنی ها برای ملی شدن جشنواره «سلامت و رسانه» نیز خبر داده بود.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه