تکلیف کارت های سوخت و نرخ بنزین تا دو هفته آینده مشخص می شود/دولتی ها اقبال زیادی برای حذف کارت سوخت و تک نرخی شدن بنزین دارند

ناصررئیسی‌فر، رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت کشوردر خصوص حذف کارت های سوخت اظهارداشت: هنوز به صورت قطعی ابلاغیه در این خصوص به ما ارسال نشده است و منتظریم تا ابلاغیه و خبر قطعی در این خصوص به دست ما برسد.

به گزارش زرین نامه؛ ناصررئیسی‌فر، رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص حذف کارت های سوخت اظهارداشت: با توجه به اینکه دولت در خصوص خذف کارت های سوخت و نرخ بنزین منتظر رای نمایندگان مجلس است، و نمایندگان در این خصوص تصمیمی فعلا نگرفته اند، هنوز به صورت قطعی ابلاغیه  به ما ارسال نشده است و منتظریم تا ابلاغیه و خبر قطعی در این خصوص به دست ما برسد.

وی در ادامه افزود: طی یک یا دو هفته آینده به طور قطعی موضوع حذف کارت های سوخت و نرخ بنزین مشخص می شود، ولی تا کنون خبری در این خصوص به ما نرسیده است و اطلاعی از این موضوع نداریم.

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور با بیان اینکه دولتی ها راغب هستند تا کارت های سوخت حذف شود، گفت: آقای وزیر نفت و مسئولان وزارت نفت بر اینکه کارت های سوخت حذف و بنزین تک نرخی بماند، مصر هستند و تلاش های زیادی در این زمینه انجام داده اند.

لازم به ذکر است امروز سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از مصوبه این کمیسیون برای حذف کارت سوخت و تک نرخی ماندن بنزین در جلسه صبح امروز (سه‌شنبه) خبر داده و گفته بود که در جریان بررسی جزئیات لایحه اصلاح بودجه 95 در کمیسیون برنامه و بودجه بند «ب» و «ج» تبصره 14 قانون بودجه در مورد کارت سوخت، پلکانی شدن قیمت بنزین و جرم‌انگاری برای دریافت یارانه از سوی کسانی که مشمول دریافت نیستند از متن قانون بودجه 95 حذف شد.

به موجب این مصوبه و در صورت رای موافق نمایندگان در صحن علنی کارت سوخت حذف می‌شود و بنزین تک نرخی باقی می‌ماند.

انتهای پیام/م