تجلیل شورا و شهرداری فاضل آباد از خبرنگاران+ تصاویر

اعضای شورای شهر و شهردار فاضل آباد طی نشستی با اصحاب رسانه، از خبرنگاران فعال این حوزه تجلیل و قدردانی کردند. 

به گزارش زرین نامه؛ حسینعلی دیلم کتولی رییس شورای اسلامی شهر فاضل آباد در این مراسم گفت: امروزه با پیدایش وسایل ارتباطی نوین و انتشار گسترده اطلاعات و اخبار شاهد انقلابی بزرگ در حوزه ارتباطات و تحولات اجتماعی هستیم که در آن، نقش مهم خبرنگاران به وضوح مشخص است. 

وی خبرنگاران را پل ارتباطی مردم و مسئولین و چشم و گوش و زبان گویای جامعه دانست و افزود: خبرنگاری شغلی دشوار و پردغدغه است و باید مسئولان با ارائه تسهیلات لازم مشکلاتی مانند عدم ضمانت شغلی، دستمزد پایین و عدم پوشش بیمه ای  خبرنگاران را حل کنند تا آن ها با انگیزه بیشتری رسالت خود را انجام دهند.

رییس شورای شهر فاضل آباد با بیان اینکه خبرنگار آینه تمام نمایی است که باید زیبایی ها وکاستی ها را با هم نشان دهد، خاطر نشان کرد:  نقد منصفانه و کارشناسانه به همراه بیان خوبی ها و معضلات موجب رشد و پویایی جامعه می شود. 

shorafaz1

محسن سمیعی شهردار فاضل آباد هم در این نشست از انتشار و پیگیری مشکلات ترافیکی این شهر که باعث استقرار پلیش راهور در فاضل آباد قدردانی کرد و گفت: برای حل مشکلات شهری نیازمند حضور و همراهی خبرنگاران هستیم.

وی با بیان این که  بارها گفته ام مسئولیت مدیریت شهری یا عاشقی است یا دیوانگی، به نظر من خبرنگاری هم همین طور است و این افراد عاشق هستند،  اذعان کرد: خبرنگاران با وجود این که درآمد زیادی ندارند، سختی های زیادی را متحمل شده و نارسایی ها را انعکاس می دهند تا مدیران نقصان های خود را برطرف کنند.

شهردار فاضل آباد همچنین با تاکید بر این که خبرنگاران با مطالبه گری های خود از مسئولان می توانند زمینه ساز رشد و پیشرفت شهر شوند، تصریح کرد: یکی از مشکلات ما روند کُند ساخت استخر فاضل آباد است که خبرنگاران می توانند با مطالبه و پرسش درباره این پروژه از اداره ورزش و جوانان استان، به ما کمک کنند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران فعال این حوزه قدردانی و تجلیل شد.

shorafaz1

shorafaz1

shorafaz1

shorafaz1

shorafaz1

shorafaz1

shorafaz1

shorafaz1

shorafaz1

shorafaz1

shorafaz1

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه