اشتغالزایی موجب کاهش طلاق و بزهکاری می شود

زرین نامه: نماینده علی آباد کتول و بخش کمالان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان گلستان استان نوپایی است و محرومیت‌های زیادی دارد و اگر بخواهیم اعتیاد، بزهکاری و طلاق که بیشترین آمار طلاق استان در علی‎آبادکتول بوده از بین برود باید اشتغال ایجاد کنیم.

رحمت اله نوروزی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان ادارات شهرستان علی‌آبادکتول از تعامل و یکدلی تمام نمایندگان استان برای رونق یافتن تولید در سطح استان خبر داد و افزود: یکی از دلایل عقب‎افتادگی استان این بوده است که نگاه مسئولان گذشته بر این اساس بود که استان گلستان استان کشاورزی است و نیازی به صنعت ندارد و این نگاه باعث بی‌توجهی به بحث صنعت استان شده است.

نوروزی نداشتن تفکر برنامه‎محوری را دلیل دیگر محرومیت استان دانست و گفت: یک برنامه اساسی در حوزه‎های مختلف لازم داریم تا مسئولان براساس آن برنامه حرکت کنند.

سیاست‎ها و استراتژی‎های کاری با تغییر دولت‌ها عوض نشود

نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی دولت‎ها عوض می‎شود نباید سیاست‎ها و استراتژی‎های کار عوض شود اگر برنامه‌ریزی درست داشته باشیم این مشکلات به وجود نمی‌آید، همه دولت‎ها بعد از انقلاب زحمت زیادی کشیدند ولی بیس استان ما ضعیف است.

وی در بحث هدفمندی یارانه‎ها اظهار داشت: ما معتقد هستیم هدفمندی یارانه‎ها اصلش یک ضرورت برای نظام، جراحی اقتصادی بوده است لذا ما باید از اتکا به درآمدهای نفت خارج شویم اما زیرساخت‎های آن باید فراهم شود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه